Importanța unui web site curat și optimizat SEO
SEO

Importanța unui web site curat și optimizat SEO

SEO

Importanța unui web site curat și optimizat SEO

Importanta unui web site curat si optimizat SEO

5 puncte cheie pentru un site curat și optimizat SEO

În momentul în care ne hotărâm că vrem să activăm într-un domeniu sau altul, ne stabilim un “plan de bătaie” pe care să îl putem pune în aplicare și pe care să ne bazăm atunci când dezvoltăm afacerea noastră. Fie că este vorba despre deschiderea unui magazin fizic ce trebuie să fie impecabil din punct de vedere estetic sau despre un magazin online ce trebuie să atragă atenția asupra afacerii noastre, lucrurile trebuie să fie foarte clare și planul nostru trebuie să conțină câteva puncte cheie:

  • În primul rând va trebui să ne gândim care este conceptul de la care ne dorim să pornim, care este ideea de bază și cât de viabila este ea ca și punct de pornire;
  • În continuare, va trebui să realizăm un mic studiu de piață prin care să stabilim câtă nevoie are publicul de conceptul, produsul sau serviciul pe care dorim să îl oferim și cum putem să ajungem la produsul/serviciul ideal;
  • Ce trebuie stabilit mai departe este modul în care vom ajunge la publicul nostru țintă: alegem o abordare mai degrabă cuminte însă elegantă, sau una agresivă, însă poate mai eficientă?
  • Ca și punct următor pe agenda noastră trebuie să avem în vedere clientul căruia ne adresăm: este vorba despre un client care poate distinge între un magazin fizic calitativ și un website cu un webdesign realizat profesionist sau este vorba despre un client care trece cu vederea aceste aspecte?
  • După toate acestea, ne putem gândi și concentra la modul în care vom alege să ne optimizăm afacerea, fie că este aici vorba despre optimizarea unui website sau despre optimizarea unui magazin fizic.

În ceea ce privește ultimul punct, ceea ce este foarte important este să ne dăm seama că web design-ul unui website și optimizarea SEO a unui website este foarte importantă în contextul general al pieței de afaceri din România. Mai exact, cu cât un website beneficiază de un web design mai profesionist și mai curat, dar și de un proces de optimizare mai bine realizat, cu atât acesta va atrage tipul de clienți pe care ni-i dorim. Un web design încărcat nu va face altceva decât să agreseze vizual potențialul client, iar un proces de optimizare prost realizat poate face mai mult rău decât bine.

Prin urmare, de ce să nu apelați la o echipa de web design profesionist din Timișoara, care să vă garanteze rezultate bune și care să pună la punct un proces de optimizare a website-ului vostru perfect pentru afacerea pe care o desfășurați ?

Ai nevoie de o Campanie de SEO?

Te putem ajuta să-ți crești pozițiile în rezultatele căutărilor de pe Google. Trimițe-ne un mail pe office@projectmedia.ro și începe chiar acum campania ta de SEO.

Cât durează o campanie de SEO?

SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.

După cât timp se văd primele rezultate?

Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.

Cât costă o campanie de SEO?

Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)