Agenția Project Media este o firma de web design care oferă servicii profesionale de web design , realizare site, magazine online, site de prezentare, optimizare SEO atât în Timișoara, cât și în toată țara. Serviciile noastre se bazează pe interactivitate, profesionalism și eficiență, iar echipa noastră e determinată să-ți creeze un site ce se pliază perfect atât pe nevoile tale, cât și pe standardele pieței.
Cele mai cunoscute motoare de căutare în momentul de față sunt Google, Yahoo! și Bing, fiecare având un algoritm diferit în indexarea și poziționarea site-urilor în funcție de căutările specifice. Dacă îți dorești un website care să atragă rezultate optime prin toate motoarele de căutare, pachetele noastre de optimizare SEO sunt ideale.
Analizăm conținutul site-ului și principalii competitori pentru a identifica variantele de căutări ce vor genera conversii mai bune.
Configurăm site-ul pentru a fi cât mai SEO-friendly, astfel încât să avem certitudinea eficienței campaniilor SEO.
Oferim content building, internal link building și soluții de backlink building pentru proiectele noastre.
Concepem reclame de context relevante pentru fiecare client și fiecare tipologie de consumator, pentru a asigura un impact maxim.
Avem în vedere cele mai relevante tipologii de consumator pentru a pune în plan o campanie SEO eficientă.
Oferim suport pentru promovarea pe rețelele sociale, astfel încât brandul tău să fie credibil și să genereze interacțiune reală.
Auditul SEO al unui site ne va ajuta la determinarea problemelor tehnice sau a erorilor de indexare
Analizand statisticile unui site (Google Analytics și Google Search Console) ne oferă toate informațiile de care avem nevoie pentru a stabili o strategie de SEO de succes. În cazul în care traficul de pe site este în creștere iar conversiile sunt ridicate, cel mai bine este să continuăm strategia aleasă. În caz contrar, avem nevoie de o analiză detaliata pentru a identifica problemele și pentru a dezvolta o strategie nouă.
Ce este un audit Site SEO?
Aplicațiile de monitorizare a site-ului precum Google Anlytics sau Google Search Console funcționează bine pentru o utilizare zilnică, ele afișând traficul, rata de respingere, starea de indexare si alte elemente de bază. În cadrul unui audit SEO poate intra și analiza utilizatorului pe site și modul în care acesta interacționează site-ul nostru. Un design simplu cu informații clare, care să mențină utilizatorul pe site, poate avea un impact major în rezultatele SEO.
Structura site-ului
Structura site-ului este organizarea paginilor și modul în care acestea relaționează între ele. De aceea meniurile în care apar serviciile sau produsele oferite vor oferi utilizatorilor o experiență plăcută pe site, spre deosebire de meniurile clasice (“despre noi, servicii, contact”), deoarce ele răspund la problema care o are utilizatorul în momentul în care intră pe site, și nu mai este necesar ca acesta să caute prin 2-3 pagini până să ajungă la pagina care îl interesează.
Erori de indexare
Cea mai des întălnită eroare este Error 404, care îi spune utilizatorului că pagina pe care a vrut să o acceseze nu există. Aceasta eroare poate avea un impact negativ în indexarea Google și poate afecta poziționările în rezultate. Google Search Console îți oferă o lista completa de erori, însă explicația în înlăturarea lor este relativ vagă, motiv pentru care un audit SEO făcut de o echipă din domeniu, te poate ajuta să elimini erorile din site.
Keyword research - cuvinte cheie!
Pentru a putea stabili o strategie de succes în orice campanie SEO este important să avem stabilite de la început cuvintele cheie pe care dorim să ne orientăm resursele. În funcție de domeniu de business putem să ne facem o listă de cuvinte cheie după care caută utilizatorii și în funcție de ele putem să începem campania de SEO. Unele domenii au cuvinte cheie competitive, lucru care va face campania SEO mai grea sau care va necesita un buget mai mare pentru a putea genera mai multe backlink-uri. În acest caz, noi optăm pentru nișare pentru început, astfel încât să ne indexăm pe anumite probleme din domeniu, iar ulterior să optimizăm pentru cuvintele mai generale.
Identificarea cuvintelor cheie potrivite
Importanța stabilirii cuvintelor cheie nu trebuie să fie axată pe idea de a genera trafic cât mai mare, ci pentru a genera trafic de calitate. Acesta din urma este cel care va transforma utilizatorul obișnuit în potențial client.Un prim pas in stabilirea cuvintelor cheie este stabilirea nișei si a profilului de client la care ne adresăm, modul în care acesta caută soluții la problemele pe care le are. În cazul site-urilor cu servicii diverse, este necesară stabilirea nișei pentru fiecare tip de serviciu în parte și astfel stabilirea de cuvinte cheie pentru fiecare nișă.
Rafinarea cuvintelor cheie
Din lista de cuvinte inițială, le vom analiza cu ajutorul Google Keyword Planner, instrument care ne ajută să găsim cuvinte și fraze similare, și care ne arată și o estimare de căutări lunare. Pentru site-urile noi recomandăm frazele de tip long-tail keywords, deoarece competitivitatea este de obicei scăzută.
Optimizarea conversiilor
Desi optimizarea SEO este un factor important în online, pentru business tot conversiile rămân cheia succesului. Dacă rata de conversie este mică, la fel sunt și vânzările. De aceea un audit UX ne poate ajuta să vedem modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru, paginile pe care ajung și paginile unde părăsesc site-ul.
Optimizarea SEO este vitală pentru orice business, deoarce ne pune în poziția de a fi alegerea principală a utilizatorilor, însă site-ul în sine și calitatea serviciilor și produselor pe care le oferim sunt factorul cel mai important în relația noastră cu utilizatorii.
Serivicii SEO ContentAșa cum am mai specificat conținutul este cel mai important aspect al unui site.
Este cel care ține utilizatorul pe site și care îl ajută în luarea deciziei de a achiziționa un serviciu sau produs de pe site. Împreună cu un aspect plăcut al elementelor vizuale și cu intenția de a informa rapid utilizatorul această combinație îi va spune Google că site-ul nostru este relevant pentru utilizatori și prin urmare ne va ajuta în creșterea în poziții.
Ce face un continut SEO mai puternic?
Conținutul SEO scris de oameni și nu soft-uri de generat conținut este foarte important pentru Google. Dacă avem un conținut dedicat problemelor utilizatorilor, chiar dacă ideile din spate sunt similare cu alte site-uri, însă forma în care sunt transpuse pe site aceste idei, duc la o indexare mai bună. De ce? Pentru că întreg conținutul de pe site este îndreptat spre utilizator și nevoile acestuia, nu spre Google. Includerea cuvintelor cheie în texte doar ajută la semnalarea către Google că anumite pagini sunt relevante pentru anumite căutări.
Cum se poate optimiza textul pentru o urmare mai buna in SEO?
Odată ce avem pus la punct textul din fiecare pagină, il putem relua și putem include cuvintele cheie în text, astfel încât să nu îi schimbăm forma și nici să nu complicăm comunicarea cu utilizatorul. În unele cazuri putem include și link-uri către pagini similare sau complementare pentru a ajuta crawlerele să indexeze și restul paginilor din site.
Optimizare SEO On-Page este cruciala pentru SEO
In procesul de optimizare SEO găsim două categorii principale: On-Page, ce se referă la optimizarea paginilor din site și Off-Page ce se referă la link building. Cele două sunt străns legate între ele atunci când vine vorba de o campanie SEO, deși în ultimii ani Google și-a îndreptat atenția mai mult pe partea de On-Page.
Strategii de Optimizare SEO On-Page
Pe orice pagină găsim 3 elemente majore și anume: header, body și footer. Header-ul conține tag-urile importante și nu este vizibil pe site. Printre tag-uri menționăm cel de titlu, descriere, precum și tag-uri de Google Analytics, Facebook Pixel, etc.Zona de body cuprinde tot conținutul site-ului precum și elementele de design, imagini, etc.Zona de footer poate conține elemente comune de design care se regăsesc pe toate paginile dar și diferite tag-uri precum Google Analytics, Tag Manager, Facebook Pixel, etc.
Ce este Optimizarea SEO On-Page?
Optimizarea SEO On-Page se poate explica într-un paragraf ca fiind procesul de organizare și evidențiere a informațiilor dintr-o pagina astfel încât paginile să fie mai ușor accesibile de către crawlerele motoarelor de căutare.Aceste crawlere sunt o ramură mică din ceea ce deja numim inteligență artificială și interpretează elementele dintr-un site, urmând ca ulterior să îi stabilească relevanța pe internet și implicit locul în rezultatele de căutare.
Scop-ul optimizării On-Page este de a ajuta crawlerele să interpreteze corect informația de pe pagină și să crească relevanța acesteia prin urmare crescând și poziționarea în rezultatele căutărilor.
Alege pachetul ideal pentru afacerea ta.
După achiziționarea pachetului dorit te vom contacta prin email pentru a stabili împreună următorii pași.