Dacă ai ajuns pe site-ul nostru, deja știi că o prezență online perfect aliniată calității serviciilor/produselor tale nu e un bonus, ci o necesitate. Un website conceput de profesioniști trebuie să îndeplinească o serie de condiții esențiale, iar echipa Project Media se mândrește cu depășirea așteptărilor clienților din portofoliu.
Ai nevoie de un website care să iasă în evidență?
Descoperă design-ul revoluționar din Timișoara!
În era digitală, prezența online este crucială. Oferim servicii de web design de top în Timișoara pentru a te asigura că afacerea ta se distinge în mediul online.
De ce să te mulțumești cu mediocritatea când poți avea excelență? Web design premium în Timișoara.
Piața este plină de site-uri banale. Alege-ne pe noi pentru a crea un site care să-ți reflecte valoarea reală.
Visezi la un site web intuitiv și atrăgător? Suntem aici pentru a transforma visele în realitate!
Abordarea noastră este una personalizată. Înțelegem nevoile tale și le traducem într-un design care să fascineze.Evită obstacolele tehnice! Beneficiază de expertiza noastră în web design și lasă-ne să rezolvăm complicațiile.
Nu mai pierde timp și resurse încercând să te descurci singur. Noi suntem aici pentru a-ți face viața mai ușoară.
Îmbrățișează viitorul cu un design modern! Pasul tău spre succes online începe aici, în Timișoara.
Cu ajutorul echipei noastre, vei avea un site care să țină pasul cu inovațiile și să-ți păstreze clienții interesați.
Prezența slabă online: Afacerea ta merită mai mult! Un site neoptimizat poate fi un obstacol în calea succesului tău.
Știm cât de vital este pentru tine să te evidențiezi în mediul online. Prin serviciile noastre, îți oferim oportunitatea de a-ți amplifica prezența.
Competiția te depășește: În mediul online, primele impresii contează. Dacă site-ul tău nu este la standard, pierzi clienți potențiali.
Oferim soluții de design care să te plaseze înaintea competiției și să te ajute să îți construiești o imagine de încredere.
Actualizări și întreținere greoaie: Un site dificil de gestionat poate fi o sursă de stres constant.
Designul nostru include un sistem de administrare ușor de utilizat, astfel încât actualizările să devină o briză, nu o corvoadă.
I recently had the pleasure of working with ProjectMedia for SEO optimization, and I must say, the experience has been nothing short of exceptional. Zsolt, from their team, handled my project with utmost professionalism and expertise.
Am colaborat cu Zsollt pentru realizarea paginii noastre web si dorim sa multumim intregii echipe Project Media pentru munca si efortul suplimentar depus in realizarea site-ului Arhidrona, deoarece a iesit asa cum ne-am dorit noi sa fie.
Project Media a depășit toate așteptările cu crearea site-ului pentru clubul Jump Sports. Site-ul lor a devenit un exemplu de design web de calitate și funcționalitate. Cu o abordare atentă la detalii, Project Media a reușit să creeze o platformă online care reflectă cu precizie spiritul și activitățile clubului Jump Sports.
Câteva proiecte din portofoliul nostru. Click aici sa le vezi pe restul.
Alege pachetul ideal pentru afacerea ta.
După achiziționarea pachetului dorit te vom contacta prin email pentru a stabili împreună următorii pași.
Alege pachetul ideal pentru afacerea ta.
După achiziționarea pachetului dorit te vom contacta prin email pentru a stabili împreună următorii pași.
Număr nelimitat de modificări pe site.
Potrivit celor care au deja un site, dar au nevoie de ajutor în administrare și optimizare
* poți anula oricând dorești!
Număr nelimitat de modificări pe site.
Potrivit celor care au nevoie de un site business ce aduce trafic și generează vânzări
* poți anula oricând dorești!
Număr nelimitat de modificări pe site.
Potrivit celor care au nevoie de un magazin online profesional care să aducă trafic și să genereze vânzări
* poți anula oricând dorești!
Avem o experiență de peste 16 ani în domeniul web design & SEO.
Avem peste 200 de proiecte pe care le-am realizat pentru clienți.
Am generat peste 10.000.000€ în vânzări pentru clienții noștrii de-alungul timpului.
Retainer Standard:
- Consultanță Online
- Copywriting pagini site.
- 2 Artcole de blog (1500 - 2000 cuvinte/articol) / lună.
- Administrare site: efectuăm modificări pe site. Câte o modificare pe rând.
- Optimizare SEO On Page: îmbunătățim fiecare pagină din site.
- Administrare Google ADs: Creăm și administrăm o campanie de Google ADs.
- Raport lunar de activitate.
Retainer Business:
- Consultanță Online
- Dezvoltăm site-ul în: Wordpress sau Webflow.
- Temă premium la alegere.
- Copywriting pagini site.
- 4 Articole de blog (1500 - 2000 cuvinte/articol) /lună.
- Administrare site: efectuăm modificări pe site. Câte o modificare pe rând.
- Optimizare SEO On Page: îmbunătțim fiecare pagină din site.
- Administrare Google ADs: Creăm și administrăm maxim 2 campanii de Google ADs.
- Generăm 200 backlink-uri pe zi către site.
- Raport lunar de activitate.
Retainer eCommerce:
- Consultanță Online
- Dezvoltăm magazinul în: Wordpress, Webflow, Shopify sau Open Cart.
- Temă premium la alegere.
- Copywriting pagini site.
- 4 Articole de blog (1500 - 2000 cuvinte/articol) /lună.
- Administrare magazin: efectuăm modificări pe magazin. Câte o modificare pe rând.
- Optimizare SEO On Page: îmbunătățim fiecare pagină din site.
- Administrare Google ADs: Creăm și administrăm maxim 2 campanii de Google ADs.
- Generăm 350 backlink-uri pe zi către site.
- Raport lunar de activitate.
Odată achiziționat retainer-ul dorit, vei primi un mail care va include: contractul, factura pentru plata efectuată și un link către folderul tău propriu în Google Drive. Acolo vei găti un excel cu solicitări pe care vei completa, și tot acolo poți urca materialele tale. La finalul fiecărei solicitări terminate, aceasta se închide și trecem la următoarea solicitare.
Da, pentru retainerele PRO și eCommerce perioada minimă este de 6 luni.
Da, doar pentru Retainer-ul Basic. Pentru cele Pro si Ecommerce, acesta se poate anula după perioada minimă de 6 luni.
Toate solicitările urgente se vor marca în fișierul din Google Drive ca fiind urgente. De reținut este faptul că deși ne vom ocupa de solicitările urgente cu prioritate termenele de execuție se dau în funcție de numărul de ore necesar și pot să difere de termenul de execuție dorit de client.
Programul de lucru este următorul:
Luni - Vineri: 09:00 - 13:00 / 15:00 - 19:00
Comunicarea se face doar pe mail. Excepție fac sesiunile de consultanță online.
Da, toate modificările care nu fac parte din retainer se facturează separat în avans, iar costurile sunt estimate în funcție de nivelul de complexitate și termenul de livrare.
Da, doar în cazul în care retainer-ul este activ. Pentru cele anulate, suportul și asistența se facturează.
În cazul în care în perioada discuțiilor preliminare de stabilire a detaliilor proiectului, considerați că nu suntem echipa potrivită, vom rambursa întreaga sumă imediat ce solicitați acest lucru.
Acestă garanție nu se aplică în momentul în care echipa noastră începe să lucreze la proiect.