Analiză Date

Analizăm conținutul site-ului și principalii competitori pentru a identifica variantele de căutări ce vor genera conversii mai bune.

Audit SEO

Analizăm site-ul şi efectuăm un raport complet cu toate modificările necesare pentru a demara campania SEO.

Planificare Cuvinte Cheie

Următorul pas este crearea unei liste de cuvinte cheie relevante pentru site şi gruparea lor în funcție de nivelul de competivitate.

SEO Onsite

Configurăm site-ul pentru a fi cât mai SEO-friendly, astfel încât să avem certitudinea eficienței campaniilor SEO.

Marketing de Conținut

Creăm texte care să atragă consumatorii și care să ofere informații clare și specifice asupra serviciilor sau produselor promovate.

Redesign Web

În anumite cazuri refacem unele pagini complet pentru a oferi o experiență de utilizare cât mai cursivă şi interactivă.

Link Building

Pentru a asigura rezultate palpabile care să genereze vanzări, crearea de backlink-uri este esentială oricarei campanii SEO.

Rapoarte Lunare SEO

Oferim rapoarte lunare în care detaliem fiecare procedură efectuată, de la modificări pe site, la articole scrise şi publicate.

Programează un call cu noi


Testimoniale Clienți

ahrefs 1
semrush 1
searchmetrics 1
moz 1

ProjectMedia

Firmă de Optimizare SEO Timișoara

Care este semnificația optimizării SEO Timisoara? 🧐

Optimizarea seo reprezintă un demers prin care un website poate accede în vârful rezultatelor căutărilor pe motoarele de căutare, cum ar fi Google. Acest proces implică implementarea unei serii de îmbunătățiri pe site, precum și obținerea de legături externe și sporirea relevanței conținutului site-ului în mediul online.

some-alt

Audit SEO

Auditul SEO al unui site ne va ajuta la determinarea problemelor tehnice sau a erorilor de indexare

Optimizarea SEO este un proces prin care un site poate obține o poziționare în topul rezultatelor căutărilor pe motoarele de căutare, inclusiv Google. Această metodă implică aplicarea unor îmbunătățiri la nivelul site-ului pentru a îmbunătăți vizibilitatea, împreună cu generarea de link-uri externe și creșterea relevanței conținutului online al site-ului.

Audit SEO

Un audit al SEO-ului unui site are rolul de a identifica eventualele probleme tehnice sau erori de indexare. Prin analizarea datelor statistice ale site-ului (utilizând instrumente precum Google Analytics și Google Search Console), obținem informațiile necesare pentru a dezvolta o strategie SEO eficientă. Dacă observăm că traficul pe site este în creștere și conversiile sunt satisfăcătoare, este indicat să continuăm cu strategia existentă. În caz contrar, o analiză detaliată ne va ajuta să identificăm problemele și să dezvoltăm o nouă strategie.

Semnificația unui Audit de Optimizare SEO

Instrumentele de monitorizare a site-ului, cum ar fi Google Analytics și Google Search Console, sunt utile pentru monitorizarea zilnică, furnizând informații despre trafic, rata de respingere, indexare și alte aspecte de bază. În cadrul unui audit SEO, evaluăm și modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru. Un design simplu, cu informații concise, poate avea un impact semnificativ asupra performanțelor SEO.

Importanța Structurii Site-ului

Structura site-ului se referă la organizarea paginilor și la modul în care acestea sunt interconectate. Meniurile care expun serviciile sau produsele oferite furnizează o experiență plăcută utilizatorilor pe site, eliminând necesitatea navigării prin multiple pagini pentru a găsi informații relevante.

Tratarea Erorilor de Indexare

O eroare frecventă este „Error 404”, care indică faptul că pagina căutată nu există. Această eroare poate afecta indexarea în motoarele de căutare și poziționarea în rezultate. Google Search Console furnizează o listă de erori, dar soluțiile pot fi vagi. Un audit SEO realizat de profesioniști în domeniu poate ajuta la identificarea și rezolvarea acestor erori din site.

Keyword Research

Keyword research - cuvinte cheie!

Strategii eficiente de Optimizare SEO în Timișoara 🧐

În vederea dezvoltării unei strategii SEO reușite în Timișoara, este esențial să stabilim în prealabil cuvintele cheie pe care dorim să ne concentrăm resursele. Pentru a iniția campania de SEO, vom alcătui o listă de cuvinte cheie relevante în funcție de domeniul de activitate și căutările efectuate de utilizatori.

Există domenii în care cuvintele cheie devin competitive, ceea ce complică campania SEO și necesită alocarea unui buget mai considerabil pentru generarea de backlink-uri. În astfel de situații, abordăm o strategie de nișă la început, concentrându-ne pe rezolvarea anumitor probleme specifice din domeniu, urmând să ne extindem ulterior pentru a optimiza pentru cuvintele cheie mai generale.

Alegerea cuvintelor cheie adecvate

Importanța alegerii cuvintelor cheie nu se limitează la atragerea traficului în masă, ci se concentrează pe atragerea unui trafic de calitate, care să convertească utilizatorii în potențiali clienți.

Primul pas în alegerea cuvintelor cheie constă în identificarea nișei și a profilului clienților cărora ne adresăm, împreună cu modul în care ei caută soluții pentru problemele lor. În cazul site-urilor care oferă servicii diverse, este necesar să identificăm nișele specifice pentru fiecare tip de serviciu, formulând cuvinte cheie relevante pentru fiecare nișă în parte.

Rafinarea cuvintelor cheie

Din lista inițială de cuvinte cheie, vom efectua o analiză folosind Google Keyword Planner, o unealtă ce ne asistă în identificarea cuvintelor și frazelor similare, oferind estimări privind căutările lunare. Pentru site-urile noi, este recomandat să includem cuvinte cheie de tip long-tail, deoarece acestea adesea au o competiție mai redusă.

Creșterea Conversiilor prin Optimizare SEO în Timișoara

Chiar dacă optimizarea SEO deține un rol semnificativ în mediul online, pentru succesul unei afaceri, conversiile rămân factorul esențial. O rată mică de conversie se reflectă și în vânzările reduse. Prin urmare, efectuarea unui audit al experienței utilizatorului (UX) poate furniza perspectiva necesară asupra modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru, paginile pe care le accesează și punctele în care părăsesc site-ul.

Optimizarea SEO devine vitală pentru orice afacere, deoarece ne plasează într-o poziție de a fi alegerea preferată a utilizatorilor, dar în același timp, calitatea site-ului în sine și a serviciilor/produselor pe care le furnizăm reprezintă cel mai important factor în relația noastră cu utilizatorii. În Timișoara, procesul de optimizare SEO are capacitatea de a atrage atenția utilizatorilor către oferta noastră, îmbunătățind astfel șansele de conversie.

SEO Content

Serivicii SEO Content

Așa cum am mai specificat conținutul este cel mai important aspect al unui site. Este cel care ține utilizatorul pe site și care îl ajută în luarea deciziei de a achiziționa un serviciu sau produs de pe site. Împreună cu un aspect plăcut al elementelor vizuale și cu intenția de a informa rapid utilizatorul această combinație îi va spune Google că site-ul nostru este relevant pentru utilizatori și prin urmare ne va ajuta în creșterea în poziții.

Ce face un continut SEO mai puternic?

Conținutul SEO scris de oameni și nu soft-uri de generat conținut este foarte important pentru Google. Dacă avem un conținut dedicat problemelor utilizatorilor, chiar dacă ideile din spate sunt similare cu alte site-uri, însă forma în care sunt transpuse pe site aceste idei, duc la o indexare mai bună. De ce? Pentru că întreg conținutul de pe site este îndreptat spre utilizator și nevoile acestuia, nu spre Google. Includerea cuvintelor cheie în texte doar ajută la semnalarea către Google că anumite pagini sunt relevante pentru anumite căutări.

Cum se poate optimiza textul pentru o urmare mai buna in SEO?

Odată ce avem pus la punct textul din fiecare pagină, il putem relua și putem include cuvintele cheie în text, astfel încât să nu îi schimbăm forma și nici să nu complicăm comunicarea cu utilizatorul. În unele cazuri putem include și link-uri către pagini similare sau complementare pentru a ajuta crawlerele să indexeze și restul paginilor din site.

SEO On-Site

Optimizare SEO On-Page este cruciala pentru SEO

In procesul de optimizare SEO găsim două categorii principale: On-Page, ce se referă la optimizarea paginilor din site și Off-Page ce se referă la link building. Cele două sunt străns legate între ele atunci când vine vorba de o campanie SEO, deși în ultimii ani Google și-a îndreptat atenția mai mult pe partea de On-Page.

Strategii de Optimizare SEO On-Page

Pe orice pagină găsim 3 elemente majore și anume: header, body și footer. Header-ul conține tag-urile importante și nu este vizibil pe site.  Printre tag-uri menționăm cel de titlu, descriere, precum și tag-uri de Google Analytics, Facebook Pixel, etc.

Zona de body cuprinde tot conținutul site-ului precum și elementele de design, imagini, etc.

Zona de footer poate conține elemente comune de design care se regăsesc pe toate paginile dar și diferite tag-uri precum Google Analytics, Tag Manager, Facebook Pixel, etc.

Ce este Optimizarea SEO On-Page?

Optimizarea SEO On-Page se poate explica într-un paragraf ca fiind procesul de organizare și evidențiere a informațiilor dintr-o pagina astfel încât paginile să fie mai ușor accesibile de către crawlerele motoarelor de căutare.

Aceste crawlere sunt o ramură mică din ceea ce deja numim inteligență artificială și interpretează elementele dintr-un site, urmând ca ulterior să îi stabilească relevanța pe internet și implicit locul în rezultatele de căutare. Scop-ul optimizării On-Page este de a ajuta crawlerele să interpreteze corect informația de pe pagină și să crească relevanța acesteia prin urmare crescând și poziționarea în rezultatele căutărilor.

SEO Local

Servicii Local SEO

SEO Local este diferit de SEO tradițional, prin faptul că elementul de bază este geo localizarea, iar rezultatele care apar, apar în funcție de locația geografică a utilizatorului. De ex: un utilizator din Timișoara va primi rezultate diferite la căutarea “Restaurant în apropiere” față de un utilizator din Arad.

Notiuni de baza pentru Local SEO

Primul lucru care trebuie să-l facă orice propietar de afacere este să își listeze afacerea în Google Maps prin Google My Business. Aici se pot introduce cuvinte cheie și se poate genera conținut specific, unic care să ajute la creșterea pozitionării în rezultatele de căutare.

Link Building

Servicii Link Building

Unul din elementele care ne ajută să arătăm Google relevanța site-ului nostru pe internet, sunt numărul de link-uri de pe alte site-uri care duc pe site-ul nostru. Bineințeles că nu orice link ne ajută, ci din contra, unele s-ar putea să ne facă mai mult rău decât bine. De exemplu link-urile de pe site-uri cu autoritate mică sau site-uri care nu au legătură cu site-ul nostru sau conținutul nostru pot duce la penalizări din partea Google. 

Din cauza liniei fine între a fi pe prima pagină și a fi penalizat, recomandăm să consultați un specialist SEO înainte de a face orice campanie de Link Building, pentru a evita situațiile neplăcute care pot consuma resurse și a căror remediere poate fi mai costisitoare decât campania în sine.

Ai Nevoie de
Consultanță SEO?

Trimite-ne un mail si stabilim o oră de consultanță gratuită, în urma careia poți decide dăcă vrei sa începi o campanie de optimizare SEO.

Pachete Standard Optimizare SEO

Pachetele noastre se încadrează oricărui buget. Foarte important! În cazul cuvintelor cheie cu nivel de concurență ridicat, sugerăm pachetul BUSINESS.

SEO Start-up

400

/luna

Pachet recomandat pentru start-up-uri si IMM-uri.

  • Auditul complet al site-ului
  • Stabilirea cuvintelor cheie
  • Modificarea titlurilor şi metadescrierilor din pagini
  • Optimizarea imaginilor
  • Optimizarea link-urilor interne
  • Optimizarea adreselor URL
  • Implementare secțiune Blog
  • Configurare robots.txt şi sitemap.xml
  • Configurare Google Search Console şi Analytics
  • Crearea a 2 articole lunare/blog client (1500 – 2000 cuvinte)
  • Raport lunar de activitate
Solicită Pachet

SEO Business

600

/luna

Pachet recomandat pentru firme medii şi mari/regionale.

  • Auditul complet al site-ului
  • Stabilirea cuvintelor cheie
  • Modificarea titlurilor şi metadescrierilor din pagini
  • Optimizarea vitezei de incarcare a site-ului
  • Optimizarea imaginilor
  • Optimizarea link-urilor interne
  • Optimizarea adreselor URL
  • Implementare secțiune Blog
  • Configurare robots.txt şi sitemap.xml
  • Configurare Google Search Console şi Analytics
  • Configurare Google MyBusiness
  • Crearea lunară a 4 articole lunar/blog client
  • Raport lunar de activitate
Solicită Pachet

SEO eCommerce

1000

/luna

Pachet recomandat pentru firme mari cu target național.

  • Auditul complet al site-ului
  • Analiza concurentei
  • Stabilirea cuvintelor cheie
  • Modificarea titlurilor si metadescrierilor din pagini
  • Optimizarea vitezei de incărcare a site-ului
  • Scrierea tuturor textelor din site
  • Optimizarea imaginilor
  • Optimizarea link-urilor interne
  • Optimizarea adreselor URL
  • Implementare secțiune Blog
  • Configurare robots.txt şi sitemap.xml
  • Configurare Google Search Console şi Analytics
  • Configurare Google MyBusiness
  • Crearea lunară a 4 articole lunar/blog client
  • Raport lunar de activitate
Solicită Pachet

Cât durează o campanie de SEO?

SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.

După cât timp se văd primele rezultate?

Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.

Cât costă o campanie de SEO?

Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.

Hai sa Creştem Împreuna 🙂