Tehnologia și comportamentele consumatorilor progresează și se schimbă mai repede ca niciodată. Deci, dacă vă întrebați „când ar trebui să încep să mă gândesc la reproiectarea site-ului?”, răspunsul este chiar acum.
Pentru a te asigura că site-ul tău funcționează cel mai bine posibil, ajustarea și dezvoltarea iterațiilor sunt esențiale – acesta este un lucru pe care punem foarte mare accent: cu alte facturi mai urgente de plătit, poate părea ceva pentru lista de activități de anul viitor. Dar prioritizarea unui nou site web poate fi de fapt un pas către generarea de venituri mai mari. Adevarul este; uneori trebuie să cheltuim bani pentru a face bani.
Asigură-te că acesta este momentul potrivit pentru a face această investiție. Aruncă o privire la lista de mai jos și vezi dacă ai vreunul dintre semnele de atenționare că site-ul tău nu mai este potrivit obiectivului setat în momentul dezvoltării lui.
Semne rele ale website-ului tău
Există multe situații care indică faptul că este timpul să iei în considerare reproiectarea unui site web. Să trecem împreună prin lista noastră de verificare de mai jos.
1. Tehnologia folosită este depășită
La câțiva ani, modul în care oamenii navighează pe internet și instrumentele pe care le folosesc pentru a interacționa cu acesta se schimbă. Site-ul tău trebuie să evolueze odată cu el, altfel oamenii vor înceta pur și simplu să-l folosească. Designul care nu răspunde este de domeniul trecutului.
Adevărul este că din ce în ce mai mulți dintre vizitatori vin pe site-ul tău pe telefoanele lor cu așteptarea unei experiențe de navigare fără întreruperi, nu-i dezamăgi pe acești utilizatori zgârcindu-te cu asta. Sincer, dacă site-ul tău nu este optimizat pentru mobil, pierzi clienți potențiali. Este imperativ ca site-ul să funcționeze pe fiecare dispozitiv. Aceasta include, de asemenea, asigurarea faptului că toate dimensiunile ecranului sunt luate în considerare și că toate browserele sunt funcționale.
O altă gafă tehnologică permite ca mesajele de eroare 404 și linkurile întrerupte să rămână în continuare.
Nu numai că aceasta nu este o bună utilizare a comunicării pentru afacerea ta, ci este o publicitate proastă activă – care arată o lipsă de organizare și o întreținere slabă. Dacă s-a ajuns la asta, ai câteva opțiuni; și te putem ajuta să îți menții site-ul actual în timp ce vii cu o soluție digitală care adaugă valoare pentru afacerea ta. Un mesaj de eroare 404 este un SOS pe internet.
2. Obiectivele tale de afacere nu sunt îndeplinite
Site-ul tău se aliniază cu obiectivele tale de afacere? Dacă nu atingi rata de conversie sau traficul țintă sau dacă rata de respingere este prea mare și înscrierile pe e-mail sunt prea scăzute… poate că problema este designul în sine. Vrei să vezi o creștere constantă cu site-ul tău. Dacă site-ul tău nu creează clienți potențiali, este timpul pentru o reanalizare.
3. Trebuie să fii la curent cu tendințele de design
Reproiectarea unui site web nu se referă întotdeauna la actualizări esențiale. Uneori, este mai mult centrat pe imagine și marcă. Din când în când tendințele vizuale se reîmprospătează. Dacă vrei să arăți ca o companie modernă, aflată în pulsul industriei tale, trebuie să arăți ca atare – asta înseamnă live și actualizat și în conformitate cu tendințele web.
4. Vizezi o nouă piață
Diferitele categorii demografice, naționalități și culturi au toate preferințe diferite pentru imagini, tonul textului, modul în care interacționează cu interfața, modul în care caută cuvintele cheie și chiar preferințele de culoare și sunet. A viza o nouă piață înseamnă să te asiguri că gândirea ta începe cu ținta: ce le place? Ce îi inspiră? Ce le pasă?
De asemenea, merită să te gândești asupra modului în care poți face acest lucru în timp ce te diferențiezi de concurenții tăi. Nu uita să te întrebi: „Îmi place site-ul meu mai mult decât cel al concurenților mei?” Un simplu da ar putea fi tot ce ai nevoie pentru a îți menține site-ul în funcțiune încă un an sau doi.
5. Poți mai mult
Atât de des site-ul nostru este o necesitate pe care am creat-o într-o perioadă de presiune și panică. Dar ești mândru de site-ul tău? Dacă te încântă sau te trezești să te scuzi atunci când arăti site-ul web la potențiali clienți și angajați, ar putea merita să te gândești: cum pot face mai bine aici? Dacă concurenții tăi se ridică, îți iau clienții și au în mod clar un site web mai eficient decât tine, este timpul pentru schimbare. 70% din decizia de cumpărare este influențată de site-ul web al afacerii. Deci ești inspirat să cumperi atunci când te uiți la propriul tău site?
Există nenumărate beneficii neașteptate ale reîmprospătării site-ului: oferă o oportunitate pentru o rebrand care îți permite (și uneori te obligă) să te regândești la toate activele care, cel mai probabil, au nevoie și de o reîmprospătare.
Cu conținut nou, imagini proaspete și călătorie îmbunătățită a utilizatorului, un nou site web poate ajuta la creșterea traficului pe site și a SEO.
Având în vedere că Google își actualizează algoritmul la fiecare câțiva ani, merită să îți aliniezi strategia pentru motoarele de căutare cu strategia digitală în curs. Cuvintele cheie specifice vorbirii sau cele care funcționează împreună cu tehnologii noi precum Alexa, sunt caracteristici inovatoare care pot fi aduse în amestec. Designul site-ului, îți poate crește șansele de conversie și acum ar putea fi și momentul să adaugi noi funcționalități site-ului pentru a crește clienții potențiali.
Un redesign a site-ului îți oferă, de asemenea, oportunitatea de a îmbunătăți gestionarea conținutului. Să știi cât timp să faci un text sau articol, când să inserezi videoclipuri sau grafice, cum să-ți structurezi navigarea și alte mii de opțiuni de design psihologic fac parte din această știință.
Un nou site web poate fi un catalizator pentru o mulțime de actualizări esențiale ale comunicării tale de afaceri.
Procesul nostru simplu și simplu se bazează într-adevăr în jurul unei întrebări cheie:
Ce este succesul pentru tine?
Aici începe conversația și pe care construim fiecare proiect.
Nu trebuie să începi întotdeauna de la zero și să construiești un site nou-nouț, dar este important să elimini elementele negative și să îți menții site-ul la un nivel de performanță ridicat.