Web Design

Webdesign din perspectiva emotionala

Webdesign din perspectiva emotionalaPoate v-ati gandit de multe ori ca webdesign-ul este mai degraba o activitate sau un rezultat al unei munci complicate, care nu implica atat de mult relationarea la nivel emotiv cu clientul, ci mai degraba relationarea la nivel intelectual. Ei bine, nu v-ati inselat in totalitate, mai ales daca stam sa ne gandim cat de minutioasa este constructia unui website in sine.

Avand in vedere acest fapt insa, trebuie sa na gandim si la latura mai degraba umana a webdesign-ului, de la modul in care website-ul nostru va fi vazut de catre client si pana la felul in care acesta va influenta parerea clientului despre potentialele bunuri pe care le poate achizitiona sau pe care le poate comanda de pe website-ul in cauza. Studiile recente au demonstrat ca pana la 94% din primele impresii ale unui utilizator sau client provin din prima vizualizare a website-ului nostru, deci de ce sa nu luam aceste fapte in considerare si sa recunoastem importanta impactului emotional pe care il are website-ul nostru asupra clientilor?

Experienta utilizatorilor nostri poate fi una buna sau una mai putin buna, asta trebuie recunoscut inca de la inceput – fie ca alegem sa apelam in mod voit sau
nu la empatia celor care ne acceseaza website-ul, acestia vor ajunge sa cunoasca detalii specifice despre afacerea noastra, asa cum este ea prezentata pe website, inainte de a deveni clienti propriu-zisi. Cum transformam un vizitator intr-un client ? Foarte simplu : apeland la ceea ce banuim ca ar putea sa vrea acesta sa vada pe website-ul nostru. Din acest motiv este indicat sa facem cercetare pentru a vedea despre ce fel de clienti sau posibili clienti discutam : este vorba despre un public tanar sau despre unul de varsta a doua, sunt mai degraba femei sau barbati care ne viziteaza website-ul si care ar vrea sa aiba acces la informatiile disponibile pe website si asa mai departe.

Exista cateva moduri prin care ne putem da seama daca website-ul nostru starneste o anumita emotie sau incurajeaza clientii sa revina la noi, insa cea mai simpla
si cea mai sigura este efectiv sa aruncam o privire pe site si sa notam cateva aspecte esentiale :

– este website-ul nostru unul user friendly sau mai degraba intampinam dificultati cand accesam acest website ?
– cum transformam un vizitator unic intr-un client fidel ?
– cum putem imbunatati experienta vizitatorilor pe website-ul nostru ?

Daca ne gandim deci la webdesign din aceste puncte de vedere, vom sesiza destul de repede care sunt punctele forte si care sunt minusurile pe care trebuie sa le avem in vedere cand alegem sa ne promovam afacerea cu ajutorul unui website. In functie de componenta demografica a problemei analizate, vom avea de imbunatatit un website sau de creat unul nou care sa ne satisfaca din toate punctele de vedere si care sa ajunga la clientii nostri asa cum ne dorim.

Project Media Timisoara va pune acum la dispozite o echipa de profesionisti gata sa va realizeze un website perfect pentru dumneavoastra si afacerea dumneavoastra,
de la ideea de pornire si pana la cele mai mici detalii.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)