Managementul site-ului web: cum vă poate crește rentabilitatea investiției
Web Design

Managementul site-ului web: cum vă poate crește rentabilitatea investiției

Web Design

Managementul site-ului web: cum vă poate crește rentabilitatea investiției

Site-ul este baza tuturor eforturilor de marketing. Este locul în care clienții existenți și potențiali vin pentru a afla mai multe despre produsele sau serviciile și despre afacerea voastră în ansamblu.

Site-ul web este locul în care potențialii parteneri vin pentru a afla mai multe despre brandul vostru și unde prospecții rezervă o demonstrație sau solicită mai multe informații despre produsele sau serviciile voastre. De asemenea, este locul în care se află paginile de destinație, unde ajung clienții potențiali după ce fac clic pe unul dintre anunțurile voastre.

În esență, site-ul web este fundamental nu numai pentru succesul de marketing, ci și pentru succesul afacerii în ansamblu, motiv pentru care gestionarea site-ului trebuie să fie o prioritate zilnică.

În acest articol, ne vom uita la ceea ce alcătuiește gestionarea site-ului web și cum vă poate crește rentabilitatea investiției.

Ce este managementul site-ului?

Managementul site-ului web este un termen pentru a descrie combinarea mai multor servicii pentru a vă rula site-ul în mod eficient.

De obicei, gestionarea site-ului web va implica:

  • Securitatea site-ului
  • Management de conținut
  • Suport pentru site-ul web

Gestionarea eficientă a site-ului web, în ​​special dacă conduceți o afacere mică, vă va implica să externalizați serviciile către o agenție de web design sau o agenție de marketing digital care oferă servicii de întreținere a site-ului web.

Întreprinderile mai mari pot avea echipe interne desemnate care sunt responsabile pentru gestionarea continuă a site-urilor web ale companiilor lor.

Să presupunem că ați avut un site web creat sau actualizat de un designer sau de o agenție în trecut. În acest caz, ei pot oferi, de asemenea, servicii continue de gestionare a site-urilor web ca parte a portofoliului lor de servicii, pe care le puteți utiliza.

Creșterea rentabilității prin managementul web site design2

Cum poate managementul site-ului să vă sporească rentabilitatea investiției?

Un site securizat se clasează bine, aduce mai mult trafic și reduce timpul de nefuncționare a site-ului

Site-urile web sunt în mod constant sub amenințarea unui atac din partea hackerilor și infractorilor cibernetici. Aceste atacuri pot cauza blocarea site-ului, infectarea dispozitivului pe care vizitatorii site-ului îl folosesc, phishing pentru informații care pot compromite și multe altele.

După cum vă puteți imagina, orice atac asupra site-ului web poate avea efecte dezastruoase asupra afacerii voastre, în special dacă datele sensibile sunt compromise sau site-ul este oprit pentru o perioadă.

În cazul unui atac, vă puteți confrunta cu probleme precum:

  • O pierdere de trafic, clienți potențiali și clienți pentru afacere
  • Există o pierdere a încrederii în brandul vostru din partea vizitatorilor site-ului și a clienților, în principal dacă site-ul  este oprit pentru o perioadă considerabilă de timp.
  • Experiență slabă a utilizatorului și timpi lenți de încărcare pe site.
  • Potențiale probleme juridice dacă informațiile confidențiale ale clienților sunt compromise.

Securitatea eficientă a site-ului web în curs de desfășurare implică un management pasiv, cum ar fi configurarea de firewall-uri bune pentru a bloca potențialii hackeri și un management activ prin măsuri precum scanări regulate de malware și menținerea arhitecturii site-ului la zi.

Cu securitatea site-ului intactă, puteți fi în siguranță știind că vizitatorii site-ului sunt protejați atunci când vizitează, folosesc și cumpără de pe site.

Securitatea web bună vă ajută, de asemenea, vizibilitatea căutării. Într-o analiză a peste 1 milion de rezultate, Backlinko a descoperit că site-urile web cu un certificat Secure Sockets Layer (SSL) s-au clasat în mod constant mai sus decât site-urile fără acest certificat.

Încărcarea conținutului optimizat pentru SEO și optimizarea conținutului existent vă sporesc traficul

Site-ul nu ar trebui niciodată tratat ca un obiect static. Unul dintre cele mai esențiale elemente pentru succesul oricărui site web este adăugarea continuă de conținut nou și optimizarea conținutului existent.

Pentru beneficiul site-ului, veți dori să vă asigurați că orice conținut nou pe care îl publicați este optimizat pentru SEO; unele dintre cele mai bune practici includ:

  • Efectuarea unei cercetări de cuvinte cheie pentru subiectul despre care scrieți.
  • Utilizați cuvinte cheie în mod natural și strategic în conținut
  • Optimizați etichetele de titlu și meta descrierile.
  • Optimizați durata conținutului; Cele mai recente cercetări sugerează că articolele lungi de 2000 de cuvinte sunt cea mai fiabilă modalitate de a vă împinge afacerea pe pagina cu rezultatele căutării.

Unele dintre cele mai bune practici pentru optimizarea conținutului existent pe site-ul includ:

  • Asigurați-vă că informațiile din conținut sunt actualizate și relevante.
  • Asigurați-vă că toate linkurile de ieșire și de intrare sunt încă active.
  • Asigurați-vă că fiecare pagină de pe site conține o meta-descriere, o adresă URL optimizată și un text de imagine alternativ pentru orice imagine prezentă pe o pagină.

Oricine se ocupă de gestionarea site-ului web se va ocupa, în general, de optimizarea conținutului existent, dar acest lucru poate intra și în responsabilitățile unei echipe interne de conținut, dacă aveți una.

Asistența continuă pentru site-ul vă menține site-ul în funcțiune

Suportul pentru site-ul web este oarecum un termen umbrelă pentru a descrie o multitudine de factori diferiți care se suprapun, dar nu sunt exclusivi pentru securitatea site-ului web sau gestionarea conținutului.

Asistența pentru site-ul web poate include servicii precum:

  • Editări de design web.
  • Navigarea pe site se modifică.
  • Managementul analizei.
  • Îmbunătățiri și actualizări ale pluginurilor.
  • Actualizări de server.
  • Site și backup de date.
  • Întreținerea paginii de destinație și multe, multe altele.

La fel ca securitatea web, efectuarea regulată a acestor sarcini este cheia pentru menținerea funcționalității și performanței site-ului. Menținerea actualizărilor de plugin, teme, server/găzduire va asigura că timpii de încărcare a site-ului rămân optimi și că toate pluginurile pe care le utilizați continuă să funcționeze așa cum ar trebui.

Monitorizarea și analizarea analizelor site-ului, cum ar fi traficul organic, timpul pe pagină, rata de respingere și rata de conversie.

Aceste valori vă vor ajuta să vedeți dacă site-ul atrage și menține vizitatorii pe site și vă vor informa dacă trebuie să faceți anumite modificări site-ului pentru a îmbunătăți aceste valori.

Concluzie

Menținerea site-ului web actualizat și bine întreținut este vitală dacă doriți să continuați să atrageți noi vizitatori pe site și să convertiți acești vizitatori în clienți potențiali și clienți.

Pe lângă aceasta, gestionarea adecvată a site-ului web este esențială pentru experiența pozitivă a utilizatorilor site-ului și pentru ca informațiile lor să rămână în siguranță și securizate. Asigurați-vă că gestionarea site-ului este o prioritate; afacerea ta va fi cu atât mai bună pentru asta.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)