Indiferent dacă sunteți o corporație consacrată sau un startup, site-ul de e-commerce al afacerii voastre joacă un rol esențial în succesul sau eșecul afacerii voastre.
Începând cu 2022, aproximativ 21% din vânzările cu amănuntul la nivel global sunt efectuate online, cu peste 2,3 miliarde de clienți care își efectuează achizițiile online, ceea ce înseamnă că site-ul vostru de e-commerce este absolut esențial pentru vânzările și succesul afacerii voastre, precum și al marketingului digital.
Deoarece baza de clienți este atât de mare, aveți nevoie de un design optim de site și de o dezvoltare a site-ului web pentru a acoperi în mod eficient întreaga bază de consumatori. Aici serviciile personalizate de dezvoltare a site-urilor web în Timișoara sunt absolut vitale.
Doar câteva companii își folosesc site-ul corporativ la întregul său potențial, atât din punct de vedere al comerțului electronic, cât și din punct de vedere al marketingului digital. Deci, cum puteți obține cea mai bună optimizare și personalizare pentru site-ul vostru de e-commerce, astfel încât să puteți beneficia de întregul său potențial?
Răspunsul este dezvoltarea web personalizată.
Ce este mai exact dezvoltarea web personalizată?
Înseamnă să vă asigurați că site-ul vostru de e-commerce este optimizat pentru a se încărca corect și eficient pe fiecare dispozitiv și ecran, de exemplu.
De asemenea, înseamnă adaptarea procesării achizițiilor și a plății pentru a se potrivi nevoilor clienților, precum și generarea de clienți potențiali calificați, fiind ușor și simplu de vizualizat și navigat, plăcut din punct de vedere estetic, funcțional și adaptat nevoilor și preferințelor clientului vostru.
Poate include, de asemenea, cerințe specifice pentru ferestre pop-up și mesaje de vânzare, personalizare pentru o experiență de utilizator mai captivantă și multe altele. Acum este posibil să aveți o idee de bază despre cât de important este pentru orice afacere.
Acestea fiind spuse, cum exact este dezvoltarea web personalizată avantajoasă pentru afacerea voastră?
Unicitatea
Personalizarea experienței utilizatorului (UX) a site-ului vostru de e-commerce poate include caracteristici și elemente vizuale și teme care îl diferențiază de concurență, evidențiind brandingul, personalizând experiența utilizatorului, adăugarea de funcții exclusive pentru afacerea voastră, interfață cu utilizatorul (UI) foarte specifică , si asa mai departe. Acest lucru sporește recunoașterea mărcii, reamintirea și loialitatea brandului.
Exemple de caracteristici unice care pot fi incluse în site-ul vostru de e-commerce pentru a oferi o experiență mai personalizată utilizatorului:
- Un sistem de recomandare a produselor care se bazează pe istoricul de cumpărături ale utilizatorului și interesele lor
- O funcție de personalizare a produselor, care permite utilizatorilor să ajusteze elemente ale produsului, cum ar fi culorile sau designul
- O funcție de întrebări și răspunsuri, care permite utilizatorilor să își adreseze întrebările către alți utilizatori sau către reprezentanții companiei
- O secțiune de blog cu conținut de înaltă calitate, care oferă utilizatorilor sfaturi și informații relevante pentru domeniul în care vă specializează afacerea
- O secțiune de forum în care utilizatorii pot discuta cu alți utilizatori despre produsele și serviciile oferite de afacerea voastră.
CMS
Sistemele de gestionare a conținutului pentru site-urile web de comerț electronic sau CMS vă ajută să aveți control complet asupra conținutului site-ului vostru, făcându-l astfel mai adaptabil la orice modificări ale pieței sau magazinului, conținutului sezonier, ofertelor și promoțiilor și voastre poate revizui orice conținut anterior pentru a face modificările pe care le considerați potrivite, ajutând la menținerea actuală și atractivă gestionarea site-ului vostru de e-commerce prin servicii de dezvoltare web care creează CMS-ul perfect pentru afacerea voastră.
Exemple de CMS-uri populare pentru site-urile de comerț electronic sunt WordPress, Shopify și Magento.
Cu ajutorul acestor sisteme, puteți gestiona produsele și ofertele voastre, puteți adăuga imagini și descrieri, puteți seta prețuri și puteți accepta plăți online. De asemenea, puteți adăuga funcționalități pentru a personaliza experiența utilizatorului, cum ar fi opțiuni de filtrare a produselor, înregistrarea de newsletter-uri și integrarea cu rețele sociale. Un CMS vă permite, de asemenea, să monitorizați performanța site-ului prin intermediul instrumentelor de analiză precum Google Analytics.
Web Design responsive la utilizator
Serviciile de web design responsive la utilizatori merg mult în îmbunătățirea experienței utilizatorului, a atrage clienții și a-i determina să cumpere. Designul web responsive se va adapta automat oricărui dispozitiv/ecran utilizat pentru a-l vizualiza, ajutându-l să funcționeze fără probleme și fără cusur pe toate dispozitivele, încurajând utilizatorii să rămână mai mult timp pe site-ul vostru și îmbunătățind SEO, ajutând astfel clienții să vă găsească site-ul cu ușurință.
Exemplu:
Un site de e-commerce care are un design web responsive ar încărca rapid și ar funcționa fără probleme atât pe un laptop, cât și pe un smartphone. Utilizatorul nu ar trebui să își zoom-eze pentru a citi conținutul sau să navigheze prin site, ci ar putea face acest lucru ușor prin intermediul oricărui dispozitiv folosit. Acest lucru poate duce la o experiență mai bună pentru utilizatori și poate încuraja clienții să revină pe site în viitor.
SEO
Serviciile personalizate de dezvoltare web cu o echipă care are cunoștințe SEO, pe lângă capacitățile lor de design web, sunt un plus uriaș, deoarece pot personaliza conținutul site-ului vostru în mod regulat pentru a se alinia cu cele mai bune practici SEO, precum și pentru a ajusta algoritmii back-end, sporind vizibilitatea in motoarele de căutare și permițând mult mai multor clienți să găsească și să navigheze cu ușurință site-ul vostru și facilitând apariția acestuia în rezultatele de pe prima pagină Google.
Exemple de servicii SEO pentru site-urile de comerț electronic ar putea include optimizarea meta-titlurilor și a descrierilor pentru produsele oferite, adăugarea de cuvinte cheie specifice pentru descrierile produselor, optimizarea imaginilor prin adăugarea de nume de fișiere și atributuri „alt”, și îmbunătățirea vitezei de încărcare a site-ului prin optimizarea imaginilor și eliminarea elementelor inutile.
Butoane CTA
Butoanele CTA (call to action) eficiente și ușor de găsit sunt o parte ușor de trecut cu vederea, dar foarte importantă a dezvoltării web personalizate eficiente, care poate face diferența între un client care realizează o acțiune pe site-ul vostru sau pur și simplu o abandonează fără a face nimic. .
Un buton CTA atractiv, bine proiectat și plasat este o necesitate.
Exemple de butoane CTA pot include „Cumpără acum”, „Înscrie-te acum”, „Aflați mai multe”, „Începeți aici”, sau orice alt text care să încurajeze utilizatorul să ia o acțiune specifică pe site-ul vostru.
Este important să le faceți ușor de găsit, prin plasarea lor într-un loc vizibil și prin utilizarea unei culori care să atragă atenția și care să contrasteze cu fundalul site-ului.
De asemenea, ar trebui să fie clare și să încurajeze utilizatorul să ia o acțiune imediată. Utilizarea butoanelor CTA în mod regulat pe site-ul vostru poate ajuta la creșterea conversiilor și la atragerea de noi clienți.
Încheiere
Credeți că site-ul vostru ar putea avea nevoie de puține modificări sau că ai un site de comerț electronic în curs de dezvoltare care ar putea beneficia de servicii personalizate de dezvoltare a site-urilor de e-commerce în Timișoara? Rezervați o consultație gratuită cu echipa noastră de dezvoltare web cu experiență astăzi.