O nouă abordare în SEO – website-urile responsive (actualizat)
SEO

O nouă abordare în SEO – website-urile responsive (actualizat)

SEO

O nouă abordare în SEO – website-urile responsive (actualizat)

Optimizare SEO | Web Design eCommerce

Impactul site-urilor responsive asupra SEO

Optimizarea SEO pentru website reprezintă un proces foarte complex, ce necesită multă experiență în domeniu, dar care oferă numeroase beneficii oricărui site web. Deoarece acest domeniu este într-o continuă evoluție, au apărut foarte multe tipuri de website-uri, care mai de care mai interesante. De la website-urile de tip mobile-friendly și până la cele responsive, domeniul optimizării SEO este într-o continuă evoluție. Astfel, nu ne-ar mira dacă peste câțiva ani vor apărea noi tipuri de website-uri, pe care antreprenorii vor dori să le abordeze. Tocmai de aceea, articolul de astăzi este dedicat întocmai optimizării SEO, dar și diferitelor tipuri de website-uri apărute pe piață, pe care le poți încerca și tu!

Optimizarea SEO este un proces minuțios

Optimizarea site-ului SEO reprezintă o etapă foarte importantă pentru orice website, însă, totodată, această metodă presupune mult timp pentru a se putea vedea rezultate cu adevărat remarcabile. Astfel, este esențial să înțelegi încă de la bun început faptul că procesul SEO necesită multe resurse, atât resurse umane cât și un proces foarte amplu de documentare în ceea ce privește afacerea ta. Tocmai de aceea, dacă ești de părere că optimizarea SEO este un proces care îți va oferi rezultate peste noapte, din păcate, lucrurile nu stau deloc așa.

Website-urile simpliste sunt relevante?

În primă instanță, foarte mulți antreprenori aleg o abordare simplistă a website-ului, inserând suficient de multe cuvinte-cheie, pentru ca website-ul să fie cât mai bine indexat. De asemenea, mulți proprietari de site-uri web se orientează către un website user-friendly, care cuprinde strict minimul necesar, cât să informeze publicul țintă în ceea ce privește domeniul său de activitate. Chiar dacă poate părea un început bun, această variantă reprezintă o alegere destul de costisitoare pe termen lung, fiind nevoie să investești destul de mulți bani în campanii de promovare bune, care să scoată în evidență website-ul tău.

Site-urile responsive, tot mai abordate în ultima perioadă

Una dintre metodele recent apărute în ceea ce privește optimizarea SEO este site-ul responsive. Ce este special la acest tip de site reprezintă posibilitatea acestuia de a putea fi accesat de pe orice tip de browser, fie că vorbim despre Google Chrome, Internet Explorer sau Mozila Firefox. Astfel, site-ul își va păstra aspectul de pe orice browser, pentru ca utilizatorul să beneficieze de aceeași experiență, indiferent de platforma aleasă. În plus, website-ul responsive este o alternativă user friendly pentru orice site, oferind chiar și o optimizare a site-ului pentru mobil.

Nu uita să apelezi la profesioniști

După cum ai putut observa în cadrul articolului de astăzi, optimizarea SEO este mai mult decât o simplă etapă pentru website-ul tău, ci necesită multă atenție la detalii, pentru ca rezultatele să fie cu adevărat surprinzătoare. Tocmai de aceea, recomandarea noastră este să apelezi întotdeauna la ajutorul unor specialiști din domeniu, care să fie alături de tine și să îți ofere consultanța de care ai nevoie. Astfel, suntem convingi că afacerea ta va străluci atât în mediul online, cât și în spațiul fizic, deoarece vei atrage atenția publicului tău!

Ai nevoie de o Campanie de SEO?

Te putem ajuta să-ți crești pozițiile în rezultatele căutărilor de pe Google. Trimițe-ne un mail pe office@projectmedia.ro și începe chiar acum campania ta de SEO.

Cât durează o campanie de SEO?

SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.

După cât timp se văd primele rezultate?

Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.

Cât costă o campanie de SEO?

Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)