Trei sfaturi pentru un newsletter impecabil

Trei sfaturi pentru un newsletter impecabilNewsletter-ul este foarte important pentru a vă motiva publicul să revină pe site-ul dumneavoastră, cu scopul de a încerca noi produse sau servicii. De asemenea, newsletter-ul are rolul de a ține la curent utilizatorul cu privire la schimbările din cadrul afacerii dumneavoastră, fie că vorbim de un nou design sau de noi oferte și promoții. Cu toate acestea, pentru a vă menține publicul complet informat cu privire la noutățile afacerii dumneavoastră, în acest articol vă vom prezenta trei sfaturi utile pentru un newsletter impecabil, care să stârnească interesul și curiozitatea utilizatorului. Haideți să le descoperim împreună!

Stabiliți obiectivul e-mail-ului

Înainte de a vă ocupa de structura e-mail-ului, este foarte important să știți concret obiectivele acestuia, astfel încât să puteți organiza pașii către un mail reușit. Fie că alegeți să împărtășiți cu publicul dumneavoastră o promoție sau alegeți să îi informați cu privire la un nou produs sau serviciu, nu uitați să țineți cont de scopul acestuia, și să nu vă abateți de la subiect. Astfel, veți centra toată atenția cititorului către scopul acestuia, fără a oferi detalii inutile pe care, cel mai probabil, ați fi tentat să le oferiți.

Nu vă lungiți

Așa cum am menționat și la punctul anterior, este foarte important să păstrați o structură cât mai organizată, astfel încât să nu vă pierdeți în detalii ce nu vă vor fi de niciun folos, nici dumneavoastră și nici cititorului. De aceea, încercați să mențineți o lungime adecvată, pentru ca textul să fie ușor de lecturat, dar și un limbaj clar, ușor de înțeles. Mai mult decât atât, nu uitați să alegeți un titlu potrivit pentru mail-ul ce urmează a fi trimis, tocmai pentru că acesta este cel care încurajează utilizatorul să vă deschidă mesajul. Și acesta este foarte important pentru un mail bun!

Inserați un fișier video sau audio

Fie că vorbim de o imagine sau de un scurt clip video, de doar câteva secunde, toate aceste fișiere reușesc să creeze o impresie mult mai bună utilizatorului, comparativ cu un text simplu, ce va fi eventual citit pe verticală de către public. De cele mai multe ori, o imagine face cât o mie de cuvinte, iar pentru că noi ne dorim ca mail-urile să fie scurte și eficiente, nu trebuie să ne abatem de la această regulă. Nu este nevoie de cadre spectaculoase, ci de câteva imagini (sau de una singură) care să reprezinte cât mai exact subiectul mesajului.

În încheierea acestui articol…

E-mail marketing-ul este o etapă foarte importantă pentru promovarea online a site-ului dumneavoastră, de aceea, și acest pas merită o atenție sporită. Cu toate acestea, dat fiind faptul că un business necesită multă implicare, de cele mai multe ori partea de marketing rămâne pe plan secundar. De aceea, din dorința de a avea o afacere apreciată de fiecare utilizator, agenția de web design ProjectMedia vă oferă servicii de marketing online tuturor antreprenorilor dornici de a-și scoate la lumină business-ul. Dacă și dumneavoastră vă puteți include în această categorie, haideți să ne cunoaștem!

Call Now ButtonSuna Acum