Trenduri SEO in 2020 care vor Influenta Pozitionarile in Google
SEO

Trenduri SEO in 2020 care vor Influenta Pozitionarile in Google

SEO

Trenduri SEO in 2020 care vor Influenta Pozitionarile in Google

Ce ne pregateste anul 2020 in materie de optimizare SEO

Peisajul SEO este foarte dinamic. Sigur, unele lucruri raman la fel: puneti cuvinte cheie relevante in titlurile voastre, faceti o prioritate optimizarea seo utilizatorilor de mobil etc.

Dar alte lucruri continua sa se schimbe intr-o spirala care nu se termina niciodata. In acest an, Google, impreuna cu alte platforme imense, incearca din ce in ce mai mult sa fie destinatia finala a calatoriilor utilizatorilor lor.

Acest lucru, mai mult decat orice, defineste tendintele majore SEO pentru 2020, deoarece acum trebuie sa gasim cele mai bune modalitati de a ramane efectiv in cadrul creat de Google.

trenduri seo marketing 2020

 

Cautarile cu clic zero sunt noile normale

Datorita unor astfel de functii SERP, cum ar fi featured snippets, pachetele locale Google, graficele de cunostinte si asa mai departe, mai mult de jumatate din toate cautarile sunt acum „cautari cu clic zero”. Aceasta inseamna ca la intrebarea utilizatorului se raspunde pe SERP in sine, fara ca acesta sa fie nevoit sa faca clic pe nicaieri.

Ce facem?

  • Nu intrati in panica. Luati in considerare ce fel de cautari sunt: ​​sunt persoanele care va cauta adresa si numarul de telefon. Sau oameni care cauta un raspuns la o intrebare rapida si usoara. Probabil ca acele clicuri particulare nu s-ar converti, deci nu ar trebui sa fie afectate.
  • Identificati ce cuvinte cheie va pot aduce de fapt clicuri. Folosind Rank Tracker in combinatie cu contul vostru de Google Search Console, puteti analiza ce cuvinte cheie ale celor pe care le optimizati pentru a va aduce clicuri. in acest fel, va economisiti mult timp si efort optimizand pentru interogari cu cuvinte cheie, cum ar fi „cand”, „cati”, „in ce an” si asa mai departe.

Acestea sunt vitale pentru continut, desigur, dar nu ar trebui sa fie punctul central al eforturilor voastre de SEO.

Faceti tot posibilul pentru a optimiza pentru Rich si Featured snippets

In situatia in care cautarile cu clic zero sunt atat de raspandite, informatiile afisate in SERP in sine sunt acum mai importante ca niciodata. Doua modalitati excelente de a iesi in evidenta este sa obtineti Rich si Featured snippets.

Rich Snippets sau Fragmente Bogate – cele care, pe langa titlu si descriere, arata imagini, vedete pentru recenzii, preturi pentru produse, etc. – sunt mai usor de obtinut, dar vor aduce si imbunatatiri CTR mai mici in comparatie cu un fragment recomandat. Cu toate acestea, rezultatul vostru va fi mai vizibil, chiar daca pozitia voastra intr-un SERP va ramane aceeasi.

Featured Snippets sau Fragmente Prezentate – un intreg bloc de informatii care este afisat in partea de sus a unui SERP – aduc cresteri mari in CTR. Dar a obtine unul este ceva mai complicat.

Ce facem?

  • Obtinerea ambelor tipuri de fragmente necesita, mai ales, ca datele voastre sa fie structurate. Accesati WebSite Auditor si verificati daca datele de pe site-ul voastre sunt deja structurate.
  • Daca nu este, consultati acest ghid despre cum sa utilizati date structurate.
  • Utilizati Rank Tracker pentru a gasi oportunitati pentru fragmente recomandate. Nu cercetati doar cuvintele cheie pentru care v-ati clasat. Cautati in mod special cuvintele cheie pentru care concurentii vostrii au deja un fragment recomandat.

Retineti intotdeauna ca nimic, inclusiv clasamentul pe primul loc, nu va garanteaza de fapt sa obtineti fragmente Rich sau Featured. in acelasi timp, castigurile potentiale merita absolut optimizate pentru ei.

SEO local se schimba

Un numar mare de cautari cu clic zero mentionate anterior sunt cautari locale pentru care rezultatele sunt afisate chiar in SERP, in asa-numitele pachete locale. Pentru dispozitivele mobile, un singur pachet local ar putea ocupa cat mai mult spatiu ca un intreg SERP aratat unui utilizator.

Ce facem?

Puteti acoperi un numar mare de cautari, in mare parte cele care contin cuvinte cheie, cum ar fi „langa mine” sau „adresa” si „numar de telefon” intr-o singura clipa, prin crearea unei pagini Compania mea pe Google pentru compania voastra.

Dar asta ar trebui sa fie doar inceputul eforturilor voastre. Un numar mare de cautari nu se vor incheia pe pachetele locale. Oamenii care doresc sa compare produse, sa caute informatii mai detaliate, etc., vor accesa in continuare site-ul vostru web, si acolo sunt practicile traditionale SEO care devin importante.

Deci, un profil de backlink solid este esential. Cautati ce tipuri de backlinkuri au concurentii si incercati sa le obtineti pe cele pentru voi.

O caracteristica specifica a SEO local este ca trebuie sa aveti nu doar backlinkuri, ci si cele pe care Google le considera autoritare la nivel local.

Si, desigur, nu uitati sa va urmariti performantele in clasamentul local. Retineti ca cea mai mica schimbare a locatiei va influenta tipul de rezultate pe care le va obtine utilizatorul. Pentru a cauta clasamentele pentru cuvintele cheie pe o strada si o casa, ar trebui sa utilizati un instrument de cercetare a cuvintelor cheie, precum Rank Tracker.

Masinile sunt aici pentru a ramane

De ani de zile Google foloseste algoritmi de invatare pentru a imbunatati experienta utilizatorilor lor cu cautarea si pentru a ajuta la evitarea paginilor web pline de cuvinte cheie. in 2020, acest lucru va fi mai important ca niciodata cu cel mai recent algoritm al Google, numit BERT.

Acum, din cate stim, Google foloseste trei mecanisme: primul este Neural Matching, care prezinta sensul interogarii. Al doilea este RankBrain, care ajusteaza SERP bazandu-se pe datele colectate despre comportamentul utilizatorilor. Al treilea, nou-implementat BERT, este algoritmul care este utilizat pentru analiza structurii unei cautari pentru a intelege mai bine contextul in care sunt utilizate cuvintele cheie.

Ce facem?

In ceea ce priveste potrivirea Neurala sau OART, nu putem face multe despre acesti algoritmi – potrivirea Neurala este intr-adevar bucataria interioara a Google, iar BERT necesita intr-adevar sa scrieti continut bun.

Insa RankBrain ar trebui sa fie contabilizat foarte atent. Scopul aici nu este acela de a clasifica pur si simplu orice cuvant cheie. Acum, si din ce in ce mai mult in viitor, potrivirea intentiilor este esentiala pentru crearea de continut de succes.

Deoarece chiar acum, clasarea pur si simplu fara intentia de potrivire va va impiedica de la un numar imens de SERP-uri.

Pentru a intelege intentia de cautare corecta, trebuie sa tineti mana pe pulsul clasamentului in acest moment. Folosind software-ul Rank Tracker, monitorizati rezultatele pentru a vedea ce continut exact Google considera relevant pentru cautarile pe care doriti sa le clasificati.

Dupa ce ati determinat corect intentia din spatele interogarilor de cautare pentru care doriti sa va incadrati, creati continutul care sa corespunda intentiei utilizatorilor vostri in cautarea lor

trenduri seo 2020

Construirea brandului ar trebui sa fie o prioritate

O tendinta vizibila pentru orice marketer care lucreaza astazi este ca social social este aproape mult mort. In timp ce publicitatea platita functioneaza in continuare genial pentru social, faptul ca tot mai multe companii o realizeaza creeaza o tendinta reala in care rentabilitatea investitiilor pentru anunturile platite va scadea.

Este evident in acest moment ca anunturile platite vor deveni mai raspandite si mai scumpe pentru toti cei care vor sa creasca prin acea cale. In aceste conditii, constientizarea brandului si crearea de branduri sunt in fruntea eforturilor marketerilor digitali. Pe de alta parte, mentiunile linkless devin din ce in ce mai importante, Google si Bing confirmand ca acestea sunt utilizate ca semnale de clasare.

Ce facem?

In primul rand, trebuie sa mergem sa construim mentiuni relevante. Pentru 2020, trebuie sa acordam la fel de multa atentie crearii de profiluri de link-uri de calitate, precum manipularea si gestionarea mentiunilor de brand linkless.

Utilizarea a ceea ce se numeste ascultarea de social media, de exemplu, va va permite sa monitorizati fiecare mentiune a brandului vostru, dar chiar si a tipului de serviciu / produs pe care il oferiti.

Acest lucru va permite, in primul rand, sa va angajati direct cu clientela. In al doilea rand, va ofera o oportunitate de a dezvolta constientizarea marcii, oferind public ingrijire clientilor.

Va ajuta sa informati persoanele care sunt de fapt interesate de produsul vostru cu privire la orice campanii sau promotii pe care le-ati putea desfasura etc.

Prin utilizarea instrumentelor de ascultare sociala, marketerii sunt capabili sa-si dezvolte constientizarea marcii printr-o interactiune directa cu baza de clienti, astfel incat aceasta nu ar trebui sa fie eliminata de pe agenda marketingului digital.

Concluzie

De fiecare data cand marketerii cred ca au inteles pe deplin optimizarea SEO, regulile incep sa se schimbe. Un exemplu excelent este modul in care se schimba SEO local. Astazi, a avea Compania mea pe Google devine din ce in ce mai important pentru unele companii locale decat de a avea un site web, iar acesta este doar un simptom al unei tendinte mai mari.

Trebuie sa mentinem intotdeauna mana pe puls, apoi sa ne ajustam munca la noile provocari cu care ne confruntam, pentru a oferi cele mai bune rezultate posibile clientilor nostri.

Ai nevoie de o Campanie de SEO?

Te putem ajuta sa-ti cresti pozitiile in rezultatele cautarilor de pe Google. Trimite-ne un mail mail pe [email protected] si incepe chiar acum campania ta de SEO.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)