Promovarea online în 2020
Cu siguranță ne-am întrebat cu toții: ce putem face pentru a atrage atenția unui client sau a unui potențial client în atât de aglomeratul mediu online.
Ei bine, există o multitudine de metode pentru a face acest lucru, trebuie doar să fim conștienți la ce strategie de marketing online trebuie să apelăm și vom vedea cât de ușor este să ne facem vizibili!
În primul rând, putem apela la clasica metodă de a ne atrage atenția clienților noștri prin oferirea unui instrument util, conectat la domeniul nostru de activitate, care să fie gratuit. De la extensii pentru browsere, software sau documente în Excel, instrumente de calcul și notițe, toate acestea ne vor face cunoscuți și ne va atrage atenția celor pe care vrem să îi atragem pe pagina noastră. Dat fiind faptul ca majoritatea oamenilor sunt atrași de lucrurile gratuite, odată ce potențialii noștri clienți vor folosi instrumentele gratuite pe care le punem la dispoziție, aceștia vor fi automat atrași către pagina noastră.
Astfel, aceștia vor putea să facă cunoștința cu serviciul pe care îl oferim, cu produsele noastre și așa mai departe.
Cum putem exploata acest lucru în avantajul nostru? Simplu: prin introducerea unei condiții ca accesibilitatea instrumentului nostru doar către persoanele care ne lasă un email sau alte date de contact. Mai tarziu aceste date de contact ne vor ajuta să luăm legătura cu ei, făcând interacțiunea între noi și clienți mult mai simplă!
O altă metoda de promovare în mediul online este efectiv schimbul de promovare cu cei care au un public țintă asemănător cu cel al nostru.
Dacă, spre exemplu, oferim un serviciu un mediul online, putem găsi companii cu servicii care să vină în completarea celor pe care le oferim noi. Dacă afacerea noastră este una în mediul fizic, precum închirierea unei săli de evenimente, putem colabora cu o firmă care se ocupă de aranjamentele sălii în cauză.
Fie că ne dăm sau nu seama, aceste tipuri de colaborări ne vor aduce numai beneficii, atât nouă cât și partenerilor noștri. Nu trebuie să confundăm însă acest tip de promovare cu promovarea agresivă, care să ne îndeparteze potențialii clienți. Serviciile complementare care le vom oferi vor fi, în mod clar, în beneficiul nostru, deci de ce să nu încercăm aceasta abordare?
Un alt tip de promovare este cea online, realizată cu ajutorul Facebook-ului. Cu toate că aceasta ne va părea o idee banală, aici vorbim despre promovarea avandată în cadrul Facebook.
Prin urmare, putem apela la promovarea cu ajutorul Facebook Pixel, un instrument ce permite opțiuni avansate de targetare. Putem apoi să creăm un public pentru o campanie în sine și pentru a ne promova și mai mult afacerea sau serviciile oferite.
Cu ajutorul marketingului prin conținut, care să rezolve problemele sau să răspundă întrebărilor clienților noștri putem să intrăm în contact cu aceștia și să îi ajutăm răspunzându-le întrebărilor posibile.
Și, ca punct final de promovare a website-ului nostru, ne putem folosi de promovarea SEO: o tactică din ce în ce mai folosită în ultima vreme, promovarea SEO este un instrument deosebit de eficient când vine vorba de promovarea online.
Prin indexarea website-ului nostru și cu ajutorul motoarelor de căutare, dar și cu ajutorul unei echipe dedicate care să se ocupe de promovarea noastră cu articole bine punctate, advertoriale și anunțuri clare, afacerea noastră își va lua avânt cât de curând!
Ai nevoie de ajutor în marketing online?
Te putem ajuta să îți poziționezi afacerea în online astfel încât să obții cât mai multe vânzări și lead-uri.