Ai fost copleșit de eforturile de a colecta feedback neclar și imposibil de acționat de la toate părțile interesate?
Știm cu toții că o buclă de feedback proastă cu clienții poate afecta relația și poate împiedica creativitatea.
Nu este o sarcină ușoară să obții feedback la momentul potrivit de la clienți. Vestea bună este că există instrumente care facilitează colectarea și urmărirea feedback-ului și erorilor site-ului.
Ce este un instrument de feedback pe website?
Este exact așa cum sugerează și numele. Pentru a spune simplu, este un instrument care te va ajuta să culegi și să gestionezi feedback-ul web și să urmărești cu ușurință toate comunicările.
Aceste instrumente înlocuiesc multitudinea de foi de calcul, e-mailuri, apeluri telefonice și întâlniri care sunt utilizate în mod tradițional pentru a colecta și gestiona feedback. Acest lucru are ca rezultat un management mai bun al feedback-ului, o eficiență mai mare, precum și clienți mulțumiți și membrii echipei pe plan intern.
Instrumentele de feedback pe site, cum ar fi HotJar, te ajută să urmărești erorile site-ului și să colectezi feedback de la clienții și echipele interne, totul într-un singur loc. Nu numai că consolidează toate comunicările, ci îți oferă și metadatele (browser, sisteme de operare, adresa URL exactă și chiar rezoluția ecranului) de care ai nevoie pentru a rezolva erorile. Poți, de asemenea, să modifici termenele limită, să setezi o gravitate, să atribui o eroare, să clasifici erorile folosind etichete, să adaugi comentarii sau să atașezi fișiere suplimentare la feedback-ul și rapoartele tale de erori.
De ce ai nevoie de un instrument de feedback pe site?
Indiferent dacă lansezi sau reproiectezi un site web, procesul de colectare, gestionare și acționare a feedback-ului este stresant! Chiar și pentru cele mai experimentate echipe de dezvoltare web sau agenți de marketing digital.
Site-urile web sunt complexe. Există atât de multe lucruri care pot fi trecute cu ușurință cu vederea și devin copleșitoare în timp, cum ar fi trecerea prin nenumărate întâlniri ale echipei și apeluri telefonice și amintirea tuturor punctelor importante de documentat!
Și, desigur, o mână de lucruri ar putea merge prost, cum ar fi dacă uiți să testezi site-ul pe diferite rezoluții de ecran și browsere, ce se întâmplă dacă linkul lipsește din conținutul important. Sau mai rău dacă ai folosit materialul vizual greșit?
Dezvoltarea site-ului web nu trebuie să fie atât de grea!
Următoarele sunt câteva avantaje ale utilizării unui instrument de feedback pe site în timpul procesului de dezvoltare web:
Feedback contextual și acționabil
Uneori este dificil să adaugi context la feedback din cauza decalajului de înțelegere dintre tehnologi și non-tehnologi. Cu un instrument de feedback pentru site-ul web, poți reduce acest decalaj oferind dezvoltatorilor contextul și metadatele necesare pentru a remedia erorile.
Mai puțin timp înapoi
Este ușor să te pierzi în rețeaua de documente multiple și să pierzi urma. Aceste instrumente îți permit să petreci mai puțin timp înainte și înapoi și mai mult timp pentru gestionarea și remedierea erorilor.
Centralizează feedback-ul
Unele instrumente de feedback, cum ar fi HotJar, au un panou de activități care facilitează gestionarea și atribuirea feedback-ului. Toate feedback-urile web sunt trimise direct într-un singur loc, astfel încât să le poți tria, să atribui sarcini și să colaborezi cu echipa și clienții tăi.
Colaborare puternică
Cu un instrument de feedback, este mai ușor să vezi la ce se lucrează, ce a fost finalizat și ce trebuie abordat. Poți colabora ca o echipă și poți aduce pe toți pe aceeași pagină (web).
Îmbunătățește comunicarea
Poți face procesul de feedback și sarcinile în desfășurare transparente pentru clienții tăi cu instrumente de feedback pe site. Transparența îmbunătățește comunicarea dintre tine și clienții tăi, rezultând o mai mare încredere reciprocă.
Salveaza timp
Întotdeauna există lucruri care necesită atenția ta și, dacă nu sunt documentate, îți pot distrage atenția. Încorporează un instrument de feedback și gestionează cu ușurință fluxul de lucru și economisește ore de muncă.
Creșterea eficienței
Vei putea finaliza proiectele mai eficient datorită procesului de feedback îmbunătățit, care reduce comunicarea greșită și erorile.
Care sunt unele dintre cazurile de utilizare ale instrumentelor de feedback pe site-uri?
Indiferent dacă ești o agenție care gestionează mai multe site-uri web pentru clienți sau un manager de marketing care dorește să lanseze un site web, un instrument de feedback pe site este un element indispensabil care se integrează în orice flux de lucru și ajută companiile să-și atingă obiectivele.
Acest instrument poate fi folosit în multe scopuri, dar unele dintre cele mai comune sunt următoarele:
Agenții
Industriile creative au suferit schimbări semnificative și au devenit mai complexe. Adăugarea unui instrument de feedback pentru site-ul web în fluxul de lucru va facilita colaborarea și va menține clienții fericiți.
- Poți eficientiza feedbackul clienților și puteți accelera QA și testarea de acceptare a utilizatorilor.
- Clienții sau echipele interne pot înregistra erori pe un proiect de site web live, fie vizual, fie prin înregistrarea unui videoclip.
- Reduce comunicarea dus-întors inutilă și nenumărate follow-up-uri, crescând astfel productivitatea managerilor de proiect.
- Și mai presus de toate, îi ține pe toți pe aceeași pagină (web) și facilitează colaborarea.
Folosind HotJar, clienții pot atașa feedback direct la elementele site-ului web și pot oferi informații contextuale pentru a remedia eventualele erori. Cu o nouă funcție video, clienții pot înregistra feedback video și îl pot fixa pe site.
Profesionişti în marketing
În calitate de agent de marketing, te confrunți cu o varietate de provocări în fiecare zi și, având la dispoziție instrumentele potrivite, te va ajuta să reușești.
- Instrumentele de feedback pe site îți facilitează capturarea feedback-ului contextual pentru a reduce urmăririle cu echipele de dezvoltare web.
- Dintr-o singură locație puteți urmări cu ușurință progresul sarcinilor, oferindu-ți vizibilitate și control.
- Poți îmbunătăți UX și optimiza site-ul web prin colectarea de feedback continuu pe site.
- Instrumentul de feedback public de la HotJar îți permite să aduni feedback continuu de la vizitatorii site-ului, fără a necesita autentificare.
Firmele de comerț electronic
Cu un site de comerț electronic, ești sub presiune să ajungi la clientul potrivit și să oferi cea mai bună experiență pe site. Folosind instrumentele potrivite, îți poți îmbunătăți considerabil experiența clienților (CX).
- Poți colecta cu ușurință feedback de la colegii și furnizorii tăi despre produsele și serviciile pe care le vinzi online.
- Proiectează experiențe inovatoare ale clienților și îmbunătățește-le în mod constant prin colectarea feedback-ului utilizatorilor finali.
- Urmărește progresul dezvoltării de conținut și al actualizărilor de design de site-uri web dintr-o singură locație.
E-Learning
Cu atât de multe platforme care apar, învățarea online devine din ce în ce mai competitivă. Cu toate acestea, ceea ce îl face să iasă în evidență este capacitatea de a crea conținut de calitate. Un instrument de feedback pe site vă ajută să faceți exact asta.
- Poți fixa și urmări cu ușurință feedback-ul pe anumite pagini din LMS.
- Este mai ușor să colectezi feedback de la studenți cu privire la conținutul cursului pentru a îmbunătăți calitatea și experiența generală a utilizatorului UX.
Concluzie
Site-ul tău este ușa virtuală a afacerii tale. Încorporarea unui instrument de feedback pe site în fluxul de lucru te va ajuta să oferi cea mai bună experiență pentru clienți, indiferent de industria în care lucrezi.