4 aspecte de care trebuie să ținem cont când vrem să ne promovăm afacerea
În cadrul unei piețe de afaceri atât de competitive precum cea din țara noastră, trebuie să devenim din ce în ce mai puși la curent cu toate noutățile care pot aparea, precum modalități de a ne face publicitate sau modalități prin care să ne facem cunoscută afacerea atât în mediul online cât și în cel fizic. Însă cum ne putem face publicitate pe o piață deja supra-solicitată și aglomerată de atât de multe firme care activează practic în aceleași domenii limitate ca și număr?
Există, desigur, câteva modalități testate prin care ne vom putea promova afacerea pe piața de afaceri, între care trebuie să le amintim pe cele mai sigure :
– crearea unui webiste care să ne reprezinte afacerea fizică și în mediul online
– folosirea de metode clasice de promovare a afacerii noastre, precum clipuri TV sau reclame Tv
– folosirea de reclame tiparite, precum flyere sau reclame în ziare
– reclame difuzate la radio.
Însă ce ne facem atunci când afacerea noastră este bazată în integralitate sau în marea sa majoritate în mediul online și trebuie să ne gândim la metode inovative de a ne face mai vizibili în lumea online?
Desigur, astăzi toata lumea are cel puțin un website basic pe care să putem naviga și care să fie piatra de temelie a afacerii pe care vrem să o construim și să o promovăm, deci cum putem să facem ca webiste-ul nostru să fie cel pe care utilizatorii aleg sa îl folosească?
Un website are nevoie de promovare în sine, iar acest lucru va fi mereu realizat cu ajutorul uneltelor de tip SEO – care practic cresc vizibilitatea website-ului nostru în cadrul motoarelor de căutare folosite de majoritatea celor care navighează pe internet.
O echipă specializată în domeniul SEO va ști că promovarea în cadrul motoarelor de căutare are mai multe componente esentiale, între care introducerea website-ului în directoarele web cunoscute, dar și scrierea de articole și de anunțuri care să promoveze website-ul nostru. Iar noi, cei de la Project Media Timișoara, suntem exact ceea ce aveți nevoie: echipa perfectă care să vă ajute să vă promovați afacerea chiar astăzi !
Te putem ajuta să-ți crești pozițiile în rezultatele căutărilor de pe Google. Trimițe-ne un mail pe office@projectmedia.ro și începe chiar acum campania ta de SEO.
Cât durează o campanie de SEO?
SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.
După cât timp se văd primele rezultate?
Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.
Cât costă o campanie de SEO?
Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.