Trei greșeli des întâlnite atunci când scrieți un articol de blog
SEO

Trei greșeli des întâlnite atunci când scrieți un articol de blog

SEO

Trei greșeli des întâlnite atunci când scrieți un articol de blog

Trei greșeli des întâlnite atunci când scrieți un articol de blog

Evitați aceste 3 greseli, mai ales atunci când scrieți articole pentru o campanie SEO

Articolele pentru blog sunt o metodă foarte utilă pentru promovarea site-ului, însă, efectuată necorespunzător, nu vă veți putea bucura de adevăratele sale beneficii. Din păcate, în special în cazul persoanelor începătoare, se regăsesc numeroase greșeli mai mult sau mai puțin intenționate. Tocmai de aceea, în acest articol vă vom ilustra cele mai des întâlnite greșeli atunci când vine vorba de articolele de blog, astfel încât să nu le repetați în cadrul textelor dumneavoastră. Haideți să le descoperim împreună!

Alegeți subiecte nepotrivite

Subiectul articolului este foarte important, mai ales pentru că acesta este cel care determină utilizatorul să descopere conținutul articolului. De asemenea, în cazul în care blog-ul este atașat site-ului afacerii dumneavoastră, este de la sine înțeles cam ce subiecte ar trebui să abordați, astfel încât să atrageți atenția asupra business-ului. Ca un mic sfat, vă sugerăm să vă raportați întotdeauna la produsele sau serviciile pe care le puneți la dispoziția clienților, despre care să scrieți metodele prin care le poate folosi clientul un anumit produs, astfel încât să se poată bucura de toate avantajele acestuia. Deși poate părea greu de crezut, subiectele care oferă o informație utilă clientului sunt și cele mai căutate!

Limbajul este mult prea dificil

Poate părea tentant să abordați subiecte complexe, pe care să le expuneți într-o manieră mai academică, astfel încât utilizatorul să înțeleagă cât de bine pregătit sunteți. Cu toate acestea, un limbaj mult prea dificil nu va face decât să încurce utilizatorul, tocmai pentru că acesta nu va înțelege concret ceea ce doriți să expuneți. Pentru ca textul să devină atractiv, vă recomandăm să folosiți un limbaj simplu, ca și când v-ați adresa personal utilizatorului. În cazul în care va trebui să inserați termeni tehnici sau cuvinte mai dificil de înțeles, tot ce trebuie să faceți este să îi explicați, pentru ca sensul acestora să fie pe deplin înțeles.

Nu vă arătați personalitatea

Cu toții avem personalități diferite, care ne fac să fim unici unii de ceilalți. Același lucru este valabil și în rândul scriitorilor pentru blog. Iar în cazul în care și dumneavoastră faceți parte din această categorie, nu uitați să vă expuneți personalitatea în fața publicului. Încercați întotdeauna să fiți cât mai deschis, să vă exprimați exact ca și când ați fi în fața acestuia și ați dori să transmiteți ceva, iar publicul va simți acest lucru fără doar și poate.

Importanța articolelor în SEO

Articolele pentru blog nu sunt ușor de obținut, mai ales dacă încă nu sunteți familiarizat cu ideea de a scrie. De aceea, agenția de optimizare SEO din Timișoara vine în ajutorul dumneavoastră, oferindu-vă tot suportul necesar astfel încât să obțineți articole impecabile, demne de admirația tuturor. Mai mult decât atât, oferim și servicii de optimizare SEO, dar și marketing online, pentru ca business-ul pe care îl dețineți să fie permanent în ochii utilizatorilor.

Ai nevoie de o Campanie de SEO?

Te putem ajuta să-ți crești pozițiile în rezultatele căutărilor de pe Google. Trimițe-ne un mail pe office@projectmedia.ro și începe chiar acum campania ta de SEO.

Cât durează o campanie de SEO?

SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.

După cât timp se văd primele rezultate?

Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.

Cât costă o campanie de SEO?

Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)