Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google

Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google

Orice antreprenor care deţine un site web îşi doreşte ca pagina sa web să atingă primul loc în topul căutărilor Google. Cu toate acestea, pentru a ajunge la această performanţă, este nevoie de multă muncă şi dedicaţie, dar şi de răbdare. Însă, firmele de optimizare SEO din Timişoara au remarcat faptul că există şi câţiva factori care înfluenţează această poziţie, îar, în articolul de astăzi îi vom descoperi împreună.

Cuvinte-cheie în domeniu

Un aspect foarte important cu privire la o optimizare de calitate face referire la cuvintele-cheie. Este de la sine înţeles că acestea nu trebuie să fie alese la nimereală, ci după o analiză generală a întreg site-ului, pentru a ne putea forma o impresie per total. De aceea, în urma acestei analize, veţi descoperi care este domeniul în care activaţi, acesta oferindu-vă şi termenii ce pot fi inseraţi în articole. Este foarte important să folosiţi cuvinte-cheie care să se afle în domeniul în care activaţi, pentru a publicul să vă poată găsi mult mai uşor. În plus, ţineţi cont şi de tipul afacerii. Dacă discutăm de un blog, optaţi pentru cuvinte-cheie de informare, care să ajute clientul, în timp ce, pentru un site de vânzare, cum este cazul unui magazin online, termenii vor face referire la cumpărare.

Promovabilitatea domeniului

Domeniul în care activaţi este decisiv în obţinerea primei poziţii Google. Deşi poate părea greu de crezut, un domeniu căutat de public va obţine mult mai uşor poziţia mult râvnită, decât un domeniu mai puţin cercetat. De aceea, este foarte important ca sfera în care vă doriţi să activaţi să fie una de actualitate, astfel încât să atrageţi cât mai mult posibil atenţia publicului. De asemenea, nu uitaţi să aveţi un conţinut cât mai atractiv, însă, aşa cum probabil ştiţi deja, acesta diferă foarte mult de la nişa pe care o aveţi şi până la tipul de site.

Viteza de încărcare a paginilor

Un alt element care vă va ridica (sau coborî) afacerea este reprezentat de viteza de încărcare a paginii web. Un site care se încarcă în aproximativ o secundă este vizibil mai popular decât unul care îşi face simţită prezenţa după 6 secunde. În plus, Google iubeşte viteza, astfel că, va trebui să aveţi mare grijă cu acest aspect dacă vă doriţi să ajungeţi măcar pe prima pagină, dacă nu chiar pe primul loc. Optimizaţi cu mare atenţie fişierele video şi audio dar şi conţinutul din cadrul site-ului.