Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google
SEO

Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google

SEO

Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google

Factori care influenţează poziţia în topul căutărilor Google

 

3 factori principali în design-ul unui site care afecteaza pozițiile în căutările de pe Google

Orice antreprenor care deţine un site web îşi doreşte ca pagina sa web să atingă primul loc în topul căutărilor Google. Cu toate acestea, pentru a ajunge la această performanţă, este nevoie de multă muncă şi dedicaţie, dar şi de răbdare. Însă, firmele de optimizare SEO din Timişoara au remarcat faptul că există şi câţiva factori care înfluenţează această poziţie, îar, în articolul de astăzi îi vom descoperi împreună.

Cuvinte-cheie în domeniu

Un aspect foarte important cu privire la o optimizare de calitate face referire la cuvintele-cheie. Este de la sine înţeles că acestea nu trebuie să fie alese la nimereală, ci după o analiză generală a întreg site-ului, pentru a ne putea forma o impresie per total. De aceea, în urma acestei analize, veţi descoperi care este domeniul în care activaţi, acesta oferindu-vă şi termenii ce pot fi inseraţi în articole. Este foarte important să folosiţi cuvinte-cheie care să se afle în domeniul în care activaţi, pentru a publicul să vă poată găsi mult mai uşor. În plus, ţineţi cont şi de tipul afacerii. Dacă discutăm de un blog, optaţi pentru cuvinte-cheie de informare, care să ajute clientul, în timp ce, pentru un site de vânzare, cum este cazul unui magazin online, termenii vor face referire la cumpărare.

Promovabilitatea domeniului

Domeniul în care activaţi este decisiv în obţinerea primei poziţii Google. Deşi poate părea greu de crezut, un domeniu căutat de public va obţine mult mai uşor poziţia mult râvnită, decât un domeniu mai puţin cercetat. De aceea, este foarte important ca sfera în care vă doriţi să activaţi să fie una de actualitate, astfel încât să atrageţi cât mai mult posibil atenţia publicului. De asemenea, nu uitaţi să aveţi un conţinut cât mai atractiv, însă, aşa cum probabil ştiţi deja, acesta diferă foarte mult de la nişa pe care o aveţi şi până la tipul de site.

Viteza de încărcare a paginilor

Un alt element care vă va ridica (sau coborî) afacerea este reprezentat de viteza de încărcare a paginii web. Un site care se încarcă în aproximativ o secundă este vizibil mai popular decât unul care îşi face simţită prezenţa după 6 secunde. În plus, Google iubeşte viteza, astfel că, va trebui să aveţi mare grijă cu acest aspect dacă vă doriţi să ajungeţi măcar pe prima pagină, dacă nu chiar pe primul loc. Optimizaţi cu mare atenţie fişierele video şi audio dar şi conţinutul din cadrul site-ului.

Ai nevoie de o Campanie de SEO?

Te putem ajuta să-ți crești pozițiile în rezultatele căutărilor de pe Google. Trimițe-ne un mail pe office@projectmedia.ro și începe chiar acum campania ta de SEO.

Cât durează o campanie de SEO?

SEO este un proces ce ar trebui facut în permanență, deoarece tot timpul vor aparea oportunități ce pot genera trafic și vânzări. Dar o campanie facută împreună cu o agenție de seo durează în mod normal între 6 – 24 luni, în funcție de numărul de cuvinte cheie și de gradul lor de concurență.

După cât timp se văd primele rezultate?

Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.

Cât costă o campanie de SEO?

Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)