Un site web este unul dintre lucrurile critice care reprezintă compania ta. Poate fi unul dintre primele locuri în care clientul sau alte firme vă cunosc produsul sau serviciul.
Există o mulțime de avantaje în a avea un site web. De exemplu, site-ul web este accesibil clienților în orice moment și loc. În afara orelor de lucru, clienții vă pot vedea produsele sau serviciile, pot verifica prețurile sau vă pot cunoaște brand-ul.
Acesta ajută clienții să obțină toate informațiile de care au nevoie într-un singur loc, fără nicio altă interacțiune necesară din partea firmei voastre. Având un site web bine optimizat, acesta economisește timp pentru afacerea ta și duce la o experiență mai bună pentru clienți.
Unele firme dezvoltă singure site-uri web, dar recomandarea noastră este să folosiți o agenție de dezvoltare web. Vă va economisi timp, complicații și alte eforturi pentru a investi în dezvoltarea planului de afaceri.
Înțelegem cu toții că a avea un site web bine echilibrat este esențial. Cu toate acestea, site-ul web trebuie actualizat în mod constant pentru a reprezenta cel mai bine firma voastră.
Deci, ce este reîmprospătarea site-ului și care sunt indicatorii cheie că este timpul să vă reîmprospătați site-ul?
O reîmprospătare a site-ului web este relativ similară cu modernizarea apartamentului sau doar a unei camere din acesta. Nu începi să-ți construiești casa din nou. Cu toate acestea, poate că gustul estetic s-a schimbat și nu te reprezintă atât de bine cum obișnuia.
Același lucru se poate întâmpla și cu site-ul tău. Este posibil ca obiectivele, produsele sau serviciile firmei să nu fi fost aceleași ca la început, când ai început afacerea.
Nu toate site-urile web sunt la fel. Unele dintre ele trebuie actualizate mai des decât altele.
Depinde de mulți factori diferiți, cum ar fi scopul afacerii, numărul de produse și servicii pe care le oferă.
Este esențial să rețineți că reîmprospătarea site-ului nu înseamnă reproiectarea acestuia. Este un proces mult mai simplu în comparație cu reproiectarea. Reproiectarea site-ului web poate dura ceva timp și se referă la modificări mai complicate. Unde reîmprospătarea site-ului web poate însemna schimbarea fonturilor sau actualizarea conținutului.
S-ar putea să vă întrebați când este momentul potrivit pentru a vă reîmprospăta site-ul. Este recomandat să vă restaurați site-ul în fiecare an. Cu toate acestea, câțiva indicatori vă pot ajuta să decideți momentul potrivit pentru a vă reîmprospăta site-ul mai devreme sau mai târziu.
Indicatori cheie pentru a reîmprospăta site-ul cât mai curând posibil:
Rata de respingere este mai mare decât media. Este unul dintre cei mai buni indicatori că site-ul poate să nu reprezinte cel mai bine brand-ul vostru. Să presupunem că clienții dau clic pe anunțurile voastre, dar apoi părăsesc site-ul. Poate sugera o experiență de utilizator slabă. Există o mulțime de site-uri web diferite pentru a vă ajuta să identificați zonele specifice de îmbunătățire a experienței utilizatorului.
Nu obțineți atât de multe conversii ca înainte. Acest indicator este complicat. Poate duce la câteva probleme diferite, dar site-ul poate fi unul dintre ele.
Site-ul vostru arată plictisitor în comparație cu site-ul concurenților. Este întotdeauna cea mai bună practică să urmăriți concurenții și să faceți modificări relevante pentru piața actuală.
Comunicarea este ineficientă. Prin urmare, site-ul web este unul dintre principalele instrumente de a vă reprezenta afacerea în fața clienților. Rețelele de socializare sunt grozave, dar conduc întotdeauna la site. Dacă site-ul nu este la zi cu strategia de social media, atunci „Houston, avem o problemă”.
Produsele sau serviciile de pe site nu se potrivesc cu cele pe care le oferiți, iar selecția de produse nu este actualizată. Este și mai important să aveți un magazin înființat pe site-ul vostru. Este crucial să vă actualizați stocul pe site.
Dacă ați observat aceste semne sau alte semne, poate că este timpul să vă reîmprospătați site-ul.
Există câteva modalități simple de a vă reîmprospăta site-ul web fără a fi nevoie să investiți o sumă mare de buget:
- Actualizați-vă serviciile sau produsele de pe site dacă nu se potrivesc cu cele actuale;
- Actualizați imaginile produselor, serviciilor sau ale echipei voastre;
- Alegeți un font nou pentru a da un aspect nou site-ului sau rearanjați secțiunile din pagină;
- Schimbați culorile site-ului pentru a aduce acel nou aspect proaspăt;
- Actualizarea paginilor de destinație le face mai ușor de navigat.
- Acestea sunt doar câteva lucruri care pot fi făcute rapid. Implementarea chiar și a acestor mici modificări în site-ul web va îmbunătăți performanța site-ului. Dacă aveți produse și servicii actualizate, vă poate crește vânzările.
De asemenea, veți informa clienții despre noile produse disponibile. Actualizarea imaginilor de pe site-ul este întotdeauna o idee bună. Este întotdeauna plăcut să vezi cine se află în spatele muncii unei companii fantastice.
În cele din urmă, schimbarea sau adăugarea de noi fonturi și culori la paginile de destinație poate avea un impact pozitiv asupra clienților voștrii. Un nou aspect poate fi mai atractiv, mai ușor de navigat pentru clientul vostru și poate îmbunătăți călătoria utilizatorului. Cu toate acestea, cel mai bine este să consultați o agenție de dezvoltare web atunci când aveți îndoieli.