Esențialele unui Shop Online: Le ai pe toate 11?
Web Design

Esențialele unui Shop Online: Le ai pe toate 11?

Web Design

Esențialele unui Shop Online: Le ai pe toate 11?

makreting online definitie 2020 4Comerțul online a reprezentat peste 26% din vânzările cu amănuntul în 2020 și se preconizează că acest procent va crește în următorii ani.

Dacă doriți să începeți sa activati in zona de comerț electronic, trebuie să vă asigurați că site-ul vostru web are elementele esențiale de comerț electronic de care are nevoie pentru a reuși.

1. Design mobil-friendly

Știați că mai mult de jumătate din traficul site-urilor web provine acum de pe dispozitive mobile și 61% dintre consumatori sunt mai predispuși să cumpere de pe site-uri mobile-friendly? Asta înseamnă că a face site-ul vostru de comerț electronic prietenos pentru mobil poate crește atât traficul, cât și conversiile!

Pentru ca site-ul vostru să fie compatibil cu dispozitivele mobile, utilizați design web de tip responsive. Site-urile web responsive se adaptează la ecranul pe care cineva le vede, astfel încât site-ul vostru să arate excelent și să funcționeze corect pe laptopuri, tablete și smartphone-uri.

2. Funcții de navigare ușor de utilizat

Dacă utilizatorii nu pot găsi rapid ceea ce au nevoie pe site-ul vostru de comerț electronic, este puțin probabil să rămână mult timp și chiar mai puțin probabil să efectueze o achiziție. Navigarea utilă, ușor de utilizat, este una dintre cele mai esențiale caracteristici ale site-ului de comerț electronic.

Pentru un design UX excelent pentru comerțul electronic,trebuie sa aveți meniuri clare care permit utilizatorilor să răsfoiască diferite categorii de produse. Asigurați-vă că aceste meniuri se află în locații ușor de găsit, cum ar fi în partea de sus a fiecărei pagini.

De asemenea, puteți permite utilizatorilor să filtreze și să sorteze produsele după preț, stil, dimensiune, producător și alte caracteristici. Funcțiile pe care le includeți depind de produsele pe care le oferiți și de caracteristicile importante pentru clienții voștrii.

3. Caracteristici de securitate

Unul dintre cele mai importante elemente esențiale ale site-ului de comerț electronic este securitatea adecvată. Trebuie să vă protejați datele clienților și trebuie să le arătați vizitatorilor că site-ul vostru este sigur și de încredere.

Dacă cumpărătorii nu au încredere în site-ul vostru, probabil că nu vor face o achiziție. De asemenea, securitatea insuficientă vă expune afacerea la riscuri financiare și juridice semnificative. Unii dintre cei mai importanți pași de securitate a site-ului includ:

  • Achiziționarea unui certificat Secure Sockets Layer (SSL), care permite site-ului vostru să transmită date în siguranță
  • Folosirea unui sistem de verificare a adresei (AVS) și a unei valori de verificare a cardului de credit (CVV) la checkout

4. Coș de cumpărături evident și butoane de plată

Caracteristicile ușoare de utilizat pentru coș și checkout sunt două caracteristici esențiale ale site-urilor de comerț electronic Pentru a încuraja conversiile, asigurați-vă că butoanele „adăugați în coș” și „check out” sunt afișate în mod vizibil pe site-ul vostru.

Când utilizatorul dă click în coșul său, arată-i toate detaliile relevante, cum ar fi numele, prețul și cantitatea fiecărui produs din coș. Cumpărătorii ar trebui să poată, de asemenea, să elimine articole sau să schimbe cantitatea de articole direct din coș. De asemenea, permiteți clienților să-și salveze coșul, astfel încât să poată reveni la el mai târziu.

5. Mai multe opțiuni de plată

Modul în care acceptați plata este crucial pentru fiecare companie, inclusiv pentru site-urile de comerț electronic. Permiterea unui număr cât mai mare de opțiuni de plată populare îmbunătățește experiența clienților și poate încuraja conversiile.

Pe lângă cardurile de credit importante, luați în considerare acceptarea unor metode de plată precum PayPal și Apple Pay. Afișați icoane ale metodelor de plată acceptate pe site-ul vostru., astfel încât cumpărătorii să știe în avans ce pot folosi pentru a cumpăra produsele voastre.

6. Fotografii și videoclipuri de înaltă calitate

Conținutul vizual atrage atenția utilizatorilor, îi menține implicați și îi ajută să ia decizii de cumpărare. Utilizarea de fotografii și videoclipuri de înaltă calitate pe site-ul vostru vă face să arătați profesionist și îmbunătățiți experiența utilizatorului.

Nu vă mulțumiți doar cu o singură imagine a produsului vostru. Includeți fotografii din mai multe unghiuri, lăsați cumpărătorii să măriți imaginea și arătați persoanelor care folosesc produsul în diferite situații.
Totuși, asigurați-vă că elementele site-ului vostru de comerț electronic vizual nu determină încărcarea lentă a paginilor. Tehnicile și serviciile de optimizare a vitezei de pagină vă pot ajuta să evitați această problemă.

7. Informații detaliate de expediere și returnare

Furnizarea de informații detaliate privind politica de expediere și returnare poate ajuta cumpărătorii să se simtă mai confortabil în ceea ce privește efectuarea unei achiziții, ceea ce crește conversiile.

Faceți ușor de găsit și ușor de înțeles informațiile de expediere și politica de returnare. Footer-ul site-ului vostru web este un loc excelent pentru a pune link-uri către aceste informații. Oferirea unei politici generoase de returnare și livrarea gratuită sau la prețuri reduse vă poate crește rata de conversie.

8. Evaluări, recenzii și alte dovezi sociale

Citiți recenzii online înainte de a face o achiziție? La fel și 95% dintre clienți. Și, mai mult de 70% dintre utilizatori nu vor face o achiziție până când nu vor citi recenzii, făcând din evaluări și recenzii unul dintre cele mai importante elemente esențiale ale site-ului de comerț electronic.

Includerea evaluărilor și recenziilor generate de utilizatori pe site-ul vostru web vă poate ajuta să păstrați cumpărătorii pe site-ul vostru și să îi încurajați să facă achiziții. Pentru a obține recenzii, creați funcționalități de recenzie pe site-ul vostru și încurajați clienții să lase recenzii pe site-uri terțe, cum ar fi Compania mea pe Google, Facebook și site-urile de recenzii ale produselor.

9. Disponibilitatea articolelor

Puține lucruri din cumpărăturile online sunt mai frustrante decât să te hotărăști asupra unui produs – sau chiar să faci o achiziție – doar pentru a descoperi că articolul pe care îl dorești este epuizat. Trebuie să vă reevaluați decizia de cumpărare sau să așteptați o perioadă de timp nespecificată pentru ca compania să reînnoiască.

Ajutați-vă clienții să evite această frustrare făcând ca disponibilitatea fiecărui produs să fie vizibilă pe pagina produsului său. Dacă un articol este epuizat, includeți informații despre când va fi disponibil din nou.

10. O pagină cu întrebări frecvente (FAQ)

O pagină de întrebări frecvente bine gândită și ușor accesibilă poate face experiența utilizatorilor pe site-ul vostru web mult mai convenabilă. Dacă utilizatorii au o întrebare, o pagină de întrebări frecvente îi poate ajuta să găsească răspunsul rapid.

Când vă creați prima dată pagina cu întrebări frecvente, întrebări de brainstorming pe care le pot avea utilizatorii, gândiți-vă la întrebările pe care le primiți adesea și luați în considerare dacă există ceva ce doriți să știe utilizatorii care să se potrivească bine pe pagina cu întrebări frecvente.

11. O pagină de contact cu mai multe opțiuni de contact

Dacă utilizatorii nu găsesc răspunsul la o întrebare pe pagina voastra de întrebări frecvente, ar putea dori să vă contacteze. O pagină de contact ușor de găsit cu mai multe opțiuni de contact face site-ul mai ușor de utilizat și vă ajută afacerea să pară de încredere. În pagina de contact, includeți opțiuni de contact, cum ar fi un număr de telefon, o adresă de e-mail și profiluri de socializare. De asemenea, puteți utiliza un chatbot pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor și pentru a-i ajuta să intre în contact cu membrii potriviți ai echipei de suport.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)