Diferențele dintre inbound și outbound marketing

Diferențele dintre inbound și outbound marketing

Atât inbound marketing cât și outbound marketing sunt două metode foarte aplicate de către agențiile de marketing, mai ales pentru a atrage noi clienți. Deși pot părea asemănătoare, ambele procedee au câteva diferențe de care este musai să țineți cont atunci când urmează să apelați la promovarea online a afacerii dumneavoastră. Astfel, în acest articol vom prezenta câteva criterii foarte importante astfel încât să puteți decide ce metodă vi se potrivește cel mai bine!

Promovarea

Dacă ar fi să facem o paralelă între cele două metode, am putea observa că inbound marketing-ul oferă o promovare mult mai potolită, comparat cu outbound marketing-ul. Outbound marketing se bazează foarte mult pe reclame, bannere, anunțuri, toate aceste metode pe care le putem întâlni la tot pasul, dar mai ales pe internet. În schimb, inbound marketing urmează o linie puțin mai naturală, dorind în primă instanță să câștige încrederea publicului, astfel încât să se creeze o legătură strânsă între client și antreprenor. Chiar dacă reclamele și toate aceste anunțuri reușesc să atragă atenția publicului, de cele mai multe ori, aceste sunt foarte agresive, apărând pe fiecare pagină într-o manieră foarte repetitivă. Tocmai de aceea tot mai multe motoare de căutare pun la dispoziția utilizatorilor diferite setări astfel încât reclamele și ferestrele pop-up să poată fi blocate.

Conținutul

O altă diferență între cele două metode face referire la conținutul oferit publicului. Deși ambele tehnici au ca opțiune publicarea de conținut, acesta este total diferit. În ceea ce privește outbound marketing-ul, conținutul și mesajul este creat astfel încât să fie oferit unor audiențe bine concepute, foarte bine targetate. De cealaltă parte, inbound marketing-ul oferă un conținut menit să câștige încrederea publicului. De cele mai multe ori, acesta oferă sfaturi sau informații prețioase, pe care publicul să le poată aplica în viața de zi cu zi, făcând o ușoară referire și la business, însă nimic agresiv sau foarte iritant.

Investiția

Este de la sine înțeles că outbound marketing-ul necesită o investiție destul de mare, mai ales dacă optați pentru afișe, bannere sau reclame în online. În plus, pentru o afacere aflată la început, va trebui să alocați un buget destul de mare, astfel încât să vă puteți menține cât mai activ posibil. Pe de altă parte, inbound marketing-ul nu necesită o investiție. Tot ce aveți nevoie este o persoană care să se poată ocupa de conținutul publicat pe blog sau pe rețelele de socializare, tocmai pentru că acolo se creează legătura dintre business și public.

La final, dacă ați ales deja tehnica potrivită pentru afacerea dumneavoastră, nu mai rămâne decât să o puneți în aplicare. De aceea, echipa Project Media din Timișoara vă stă la dispoziție, oferindu-vă tot suportul necesar pe toată perioada colaborării. În plus, aveți la dispoziție o gamă variată de servicii, care vă vor ajuta business-ul să crească cât mai mult posibil. Dacă v-am convins, tot ce trebuie să faceți este să ne contactați chiar acum, iar noi vă vom răspunde la toate întrebările. Vă puteți baza pe noi!

Call Now ButtonSuna Acum