Despre inbound marketingInbound marketing-ul a devenit una dintre metodele cele mai recenta în materie de marketing, oferind o relație stabilă cu publicul-țintă. Dacă ar fi să aruncăm o privire asupra tehnicilor aplicate de agențiile SEO, am putea observa faptul că acestea se bazează foarte mult pe această tehnică, tocmai datorită faptului că oferă rezultate stabile, pe un termen lung. De aceea, dat fiind numeroasele avantaje pe care le puteți obține, în acest articol vom ilustra câteva caracteristici ale inbound marketing-ului, astfel încât să puteți înțelege simplitatea din spatele acestei denumiri atât de pompoase.

Obținerea audienței și relaționarea cu aceasta

Una dintre caracteristicile de bază ale acestei metode este legată de audiență. Inbound marketing se bazează foarte mult pe stabilirea unei relații de încredere, dar mai ales longevivă, dintre antreprenor și publicul său. De asemenea, noua tehnică oferă posibilitatea publicului de a decide în funcție de nevoile și preferințele sale, toate acestea într-o manieră foarte gentilă, simplă, deloc agresivă. Așadar, panourile publicitare și toată reclama apărută pe fiecare canal de marketing sunt complet dispărute din peisajul inbound marketing-ului, tocmai din cauza agresivității acestora asupra publicului. După cum bine știm cu toții, atunci când un produs sau serviciu are foarte multe reclame, dorința de a-l cumpăra scade din ce în ce mai mult.

Conținutul și încrederea publicului

Ca și în cazul reclamelor, conținutul bazat pe atragerea cumpărătorului a început să nu mai fie la fel de căutat în ultima perioadă. Tehnica inbund marketing se bazează foarte mult pe încrederea publicului, fiecare articol sau paragraf fiind construit pe termen lung. Puteți oferi o informație utilă sau un sfat, însă, indiferent de ceea ce doriți să prezentați, nu uitați să vă bazați mai mult pe calitate, nu pe cantitate. Până la urmă, mai bine un articol bine redactat, decât zece articole inutile, nu-i așa?

Un buget redus

Unul dintre cele mai mari avantaje ale inbound marketing-ului este chiar bugetul. Dacă credeați că trebuie sî investiți sume colosale de bani, pentru a vă pune afacerea pe picioare, acum această regulă nu mai există. Dacă aveți un membru al echipei care se poate ocupa cu administrarea rețelelor sociale și cu blogul (sperăm ca ați creat deja un blog pentru afacerea dumneavoastră), atunci treaba este ca și rezolvată. Tot ce trebuie să faceți este să obțineți articole și postări menite să câștige încrederea publicului, astfel încât acesta să devină din ce în ce mai curios în ceea ce privește produsele sau serviciile pe care le puneți la dispoziția acestuia.

În încheierea acestui articol, nu ne rămâne decât să vă facem o recomandare, în cazul în care aveți nevoie de mâna unui specialist în domeniu. Agenția de web design din Timișoara, Project Media, vă oferă servicii de marketing online, în funcție de nevoile afacerii și de preferințele dumneavoastră. Alături de membrii echipei veți stabili un plan de acțiune, cu scopul de a câștiga încrederea publicului. Iar pentru că sunteți foarte important pentru noi, vă stăm la dispoziție, oferindu-vă tot sprijinul de care aveți nevoie, pe durata colaborării.

Call Now ButtonSuna Acum