Ei bine, atunci când vine vorba de construirea efectivă a acestor link-uri, conținutul demn de știri este cel mai bun mod de a face acest lucru.
Vom trece în revistă unele dintre elementele care sunt cu adevărat importante în crearea acestui tip de conținut.
Date
Deci, mai întâi, date. Datele sunt cu adevărat esențiale pentru acest proces, deoarece majoritatea dintre noi nu au operațiuni de știri de ultimă oră sau suite de știri complete pentru marca noastră. Nu suntem reporteri reali.
Nu este treaba noastră cu normă întreagă. Deci, nu putem raporta doar la cel mai nou lucru care se întâmplă. Aproape trebuie să ne creăm propriile știri săpând și investigând subiecte care sunt interesante pentru noi.
Date interne
Datele originale sunt o modalitate excelentă de a face acest lucru. Puteți începe să vedeți dacă aveți de fapt date interne la compania voastră care ar fi de interes pentru publicațiile relevante. Multe companii trec cu vederea acest aspect.
Evident, trebuie să aveți permisiunea de a face acest lucru. Dar s-ar putea să aveți informații care ar fi cu adevărat interesante. Sau poate aveți o listă de e-mail sau un public destul de activ pe care îl puteți face sondaje sau sondaje și puteți afla câteva informații care ar atrage oamenii. Deci, acesta este un loc bun pentru a începe.
Date publice
În caz contrar, există date publice disponibile. Numai guvernul are zeci și zeci de seturi de date disponibile public pe care le puteți utiliza și chiar combina diferite seturi de date pentru a vedea câteva lucruri cu adevărat interesante.
Un exemplu de combinație a acestora este pentru clientul nostru Porch.com. Ne-am uitat la informații despre cât costă diferite treburi gospodărești, nu, nu treburi, dar proiectele de îmbunătățire a locuințelor și apoi am chestionat oamenii pentru a întreba cât de des au făcut acele proiecte de îmbunătățire a locuințelor. Am putut vedea costul îmbunătățirii locuinței de-a lungul multor ani. Deci, acesta este un exemplu de utilizare a două seturi de date diferite care se combină pentru noi perspective.
Sondaje
În al treilea rând, sondajele și alte tipuri de colectare a datelor sunt excelente dacă nu aveți încă răspunsul și datele. Poate puteți face un sondaj. Poate puteți răzuie social media. Poate că există o altă cale. Am făcut tamponarea germenilor. Orice puteți face pentru a colecta date. Practic, un mod bun de a te gândi la asta este să-ți pui o întrebare care să fie interesantă pentru tine și care ar fi interesantă pentru publicul tău sau să te gândești la ce este interesant pentru publicul tău.
Dacă nu există un răspuns, întrebați-vă cum îl puteți găsi. Apoi, această piesă va face restul procesului mai ușor exponențial, deoarece atunci când mergi să prezinți un reporter, vei spune: „Am cercetare exclusivă, date noi despre care nimeni altcineva nu a vorbit cu adevărat înainte”. Acest lucru este extrem de atrăgător pentru mass-media.
Emoţie
A doua componentă aici este emoția. Ceea ce lucrezi va face pe cineva să simtă ceva? Acum am de fapt un eșantion de titlu aici de la TechRepublic. Aceasta este acoperirea reală dintr-o prezentare pe care am lansat-o.
Se spune: „Este posibil ca fundalul de Zoom să nu vă facă să arătați atât de profesionist pe cât credeți”. Acum citești asta și îți spui: „Așteptați. Ce?” Suntem cu toții în Zoom.
Asta nu e bine. Deci asta are un element de surpriză, nu? Motivul pentru care spun să mă gândesc la acest lucru, vine uneori în mod inerent, când îți vin idei, cu toții avem tendința să ne gândim la lucruri care vor avea un fel de rezonanță emoțională.
Dar dacă vă gândiți la aceste lucruri de la început și vă imaginați cum ar putea arăta un titlu sau care va fi cea mai interesantă opțiune de la ceva, vă puteți concentra cu adevărat asupra părților interesante ale unui proiect. Puteți vedea, de asemenea, aici – deci acest titlu provine dintr-un sondaj pe care am considerat-o – date mai originale. Așadar, sunt capabili să spună unele afirmații noi pe care nu au putut să le spună înainte.
Deci emoție. Dacă nu sunteți cu adevărat sigur în ce direcție să mergeți, încercați surpriza, concentrați-vă asupra surprizei, deoarece multor jurnaliști le place să se concentreze pe lucruri noi și neașteptate. De asemenea, am făcut un studiu în urmă cu mulți ani, cred că 2013, în care ne-am uitat la toate imaginile virale din acel an și am chestionat oamenii cu privire la ce emoții erau cele mai prezente.
Surpriza a fost cea mai prezentă. Deci, este de fapt foarte răspândit în conținutul viral. Dar nici măcar nu vorbim despre conținut viral. Vorbim despre orice funcționează bine în PR digital. Surpriza este o modalitate foarte bună de a face asta. Deci, pe măsură ce creați un conținut sau un proiect, întrebați-vă pe măsură ce îl faceți, cum ar fi ce vă așteptați și rezultatele au revenit în acest fel.
Evident, trebuie să lucrați cu ceea ce vă oferă datele. Dar dacă ți s-a părut surprinzător, șansele sunt ca si altcineva sa il gaseasca surprinzător. Asigurați-vă că este evidențiat în rezultate.
Când îl lansați, asigurați-vă că este evidențiat în corpul pitchului vostru.
Impact
În al treilea rând, impactul. Impact, are alte nume. Uneori vorbim despre actualitate.
Proeminența este una dintre ele. Practic, afectează de fapt publicul? Când un jurnalist decide ce să scrie, vrea să știe: are impact asupra cititorilor mei? Cum afectează acest lucru viața lor de zi cu zi? Așadar, dacă ne uităm înapoi la acest exemplu principal, TechRepublic, publicul lor a fost cel mai probabil în numeroase apeluri Zoom în ultimul an .
Stiu, când au văzut acest pitch, acest lucru va fi interesant pentru mulți oameni. Acest lucru este mai mult în publicitatea generală. Puteți face proiecte și am un alt videoclip despre conținut tangențial, pe care îl puteți verifica, care este pe această linie. Dar vă puteți gândi: „Ce impact are un public larg?”
Dacă încercați să obțineți știri naționale sau să faceți apel la un public destul de general, trebuie să vă gândiți la ce va avea un impact asupra multor oameni.
Ce avem în comun? Cu ce ne vom putea lega cu toții? Sau puteți aplica în continuare într-o perspectivă de nișă. Nu trebuie întotdeauna să faci apel la toată lumea. Dar dacă ai de gând să faci asta, atunci trebuie să te concentrezi și să te gândești: „Cum va influența acest lucru acea persoană specifică pe care o am în minte, acel set de oameni?”
Dacă reușiți să faceți acest lucru și să explicați jurnaliștilor voștri, cred că această perspectivă este interesantă pentru că XYZ și ei văd că are un impact pentru publicul lor, vor fi mai probabil să o acopere, deoarece este în interesul lor nu numai să-i convingă pe public să facă clic pe aceste povești, ci să-i informeze despre lucruri care ar putea să le intereseze.
În acest caz, este posibil să nu pară atât de profesioniști pe cât credeau. Am pus acest titlu aici pentru că este un exemplu pentru toate aceste trei lucruri. Adesea ne place să credem că avem implicată perspectiva noastră digitală de PR încă de la începutul creării de conținut. Nu doriți să le separați. Nu doriți să creați ceva și apoi să faceți pe cineva să-l lanseze mai târziu și să nu aveți idee de unde a venit sau de ce ați mers în acea direcție.
Gândește-te: Ce vrem sa obtinem din asta?
Care este întrebarea la care încercăm să răspundem? Dacă aveți o teză, este corecta? Dovediți că este greșit? Acestea vor fi biții interesanți care vă vor conduce la obținerea unei acoperiri de acest fel.
Așa că am trecut prin multe foarte repede. Întregul aspect este că, dacă veniți cu ceva demn de știri, dacă este atrăgător pentru un anumit grup de oameni, dacă este vorba de informații originale și are o mulțime de rezonanță emoțională, veți putea să transmiteți acest lucru mass-media și, sperăm, să obțineți o acoperire media pentru marca ta, ceea ce nu numai că vă aduce la cunoaștere a mărcii și o poziționare foarte autoritară, deoarece marca ta este menționată alături de cercetările originale făcute de marca ta, dar și de backlink-uri incredibile, care se leagă din nou de întreaga analiză a backlink-ului latura lucrurilor.
Cât durează o campanie de SEO?
După cât timp se văd primele rezultate?
Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.
Cât costă o campanie de SEO?
Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.