Cum să alegeți cuvintele-cheie potrivite?

Cum să alegeți cuvintele cheie potrivite

Cuvintele-cheie au un rol foarte important în orice articol, acestea reușind să vă plaseze în topul rezultatelor Google. Cu toate acestea, alese necorespunzător, nu vă veți putea bucura de avantajele acestora la capacitate maximă, un lucru pe care suntem convinși că nu vi-l doriți absolut deloc. De aceea, în articolul de astăzi vă vom prezenta câteva sfaturi care să vă ajute în alegerea termenilor potriviți, care să vă conducă pe drumul spre succes. Haideți să le descoperim împreună!

Organizați subiectele reprezentative pentru afacerea dumneavoastră

Fiecare business activează într-un domeniu care îl reprezintă, iar afacerea dumneavoastră cu siguranță nu face excepție de la această regulă. De aceea, pentru a descoperi cuvintele-cheie potrivite pe care să le inserați ulterior în articole, vă recomandăm să vă notați chiar și pe o foaie de hârtie subiectele principale ale business-ului dumneavoastră. De exemplu, în cazul în care comercializați ceasuri pentru bărbați, atunci, un cuvânt-cheie ar putea fi „ceasuri bărbați”. De asemenea, același lucruri este valabil și pentru companiile care oferă anumite servicii publicului, nu doar magazinelor online. Notând cuvintele reprezentative, vă va fi mult mai ușor să le sortați pe cele potrivite, ce vor apărea ulterior în articolele viitoare pentru blog sau pentru paginile de servicii.

Căutați alte subiecte relevante

De cele mai multe ori, la sfârșitul primei pagini din cadrul topului de rezultate Google, puteți observa secțiunea destinată subiectelor relevante, care se bazează tot pe aceleași cuvinte-cheie. Acea secțiune este un real avantaj, mai ales dacă vă doriți să știți care sunt cuvintele-cheie care reușesc să atragă atenția publicului, fiind printre cele mai folosite. Astfel, veți ști concret ce cuvinte-cheie puteți insera în cadrul site-ului, astfel încât să puteți atrage atenția publicului-țintă și totodată, să puteți crește audiența business-ului. Probabil nu v-ați gândit niciodată câte de utilă poate fi o astfel de secțiune, pe care, de multe ori o ignorăm total, nu-i așa?

Folosiți Keyword Planner

Pentru a vă organiza cât mai bine posibil cuvintele-cheie, Google vine în ajutorul dumneavoastră, oferindu-vă un instrument foarte util în astfel de situații, și anume Keyword Planner. Cu ajutorul acestui instrument veți putea observa concret impactul termenilor inserați asupra afacerii, astfel încât, o dată cu statisticile obținute să puteți selecta exact cuvintele-cheie care vă ajută în obținerea celor mai bune rezultate. Dacă până acum nu ați folosit acest instrument, cu siguranță ar trebui să o faceți căci informațiile pe care le primiți vor fi mai mult decât utile.

La finalul articolului…

Pentru a putea selecta cele mai bune cuvinte-cheie pentru articolele dumneavoastră, agenția de web design ProjectMedia vine în ajutorul dumneavoastră cu cele mai bune instrumente, dar și cu o echipă de profesioniști care vă va conduce spre succes. Mai mult decât atât, alături de echipa noastră nu veți descoperi doar cele mai bune servicii de web design, ci și pe cele de promovare online, astfel încât alături de noi să puteți ajunge în topul rezultatelor Google. Sunteți pregătit să obțineți un business de un real succes? Dacă da, atunci contactați-ne chiar acum!

Call Now ButtonSuna Acum