Cum creăm pagina principală pentru site?

Cum creăm pagina principală pentru site

Denumită şi “homepage”, pagina principală reprezintă primul impact al clientului cu afacerea dumneavoastră, mai ales că tot mai multe persoane caută soluţiile ideale pentru orice necesitate prin intermediul internetului. De aceea, firmele de web design recomandă ca această pagină să fie impecabilă, aceasta reprezentând o carte de vizită pentru produsele sau serviciile oferite. Astfel, în articolul de astăzi vom descoperi care sunt elementele care nu trebuie să lipsească din cadrul acestei pagini, pentru a obţine un homepage “ca la carte”. 

Serviciile sau produsele comercializate

Pagina principală are scopul de a introduce utilizatorul în afacerea dumneavoastră, astfel că este foarte important să prezentaţi puţin câteva informaţii cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferiţi. Încercaţi să daţi câteva detalii care ştiţi că vor face clientul mai curios în legătură cu afacerea dumneavoastră. Încercaţi să prezentaţi toate aceste informaţii într-o manieră cât mai organizată posibil, pentru a stârni interesul publicului, dar simplă şi uşor de înţeles. În plus, optaţi pentru o pagină destul de simplă astfel încât informaţia să poată ieşi în evidenţă, dar nu încărcaţi pagina foarte mult. Timpul este foarte preţios de aceea, vă sugerăm să nu inseraţi paragrafe foarte ample în cadrul paginei principale, dar nici foarte scurte, pentru a nu demonstra o lipsă de experienţă şi profesionalism.

Adaptabilitate

Fie că ne vine să credem sau nu, publicul preferă telefoanele mobile în defavoarea calculatoarelor, datorită dimensiunilor reduse şi a faptului că este foarte practic. De aceea, este foarte important ca site-ul dumneavoastră şi în special pagina principală să arate impecabil şi pe astfel de device-uri, nu doar pe computere sau laptop-uri. De asemenea, verificaţi cu mare grijă aspectul site-ului pe aceste obiecte, căci, în cazul unor ecrane mai mici, paginile web pot arăta uşor diferit. Mai mult decât atât, verificaţi cu atenţie şi rezoluţia pe toate modaţităţile de accesare a site-ului şi asiguraţi-vă că aveţi cea mai bună calitate vizuală.

Dinamică

Pagina principală nu are doar scopul de a informa cititorul cu privire la serviciile şi produsele oferite, ci şi de a-l îndemna să vă descopere mai mult afacerea. Încercaţi să optaţi pentru diferite sloganuri sau îndemnuri, astfel încât utilizatorul să devină din ce în ce mai curios cu privire la ceea ce puteţi oferi. În plus, astfel de îndemnuri adaugă un plus de culoare conţinutului paginii, devenind mai atractiv şi mai incitant pentru noii vizitatori. Iar publicul iubesşte dinamica şi acţiunea!

Call Now ButtonSuna Acum