Cum atragem atentia unui potential in mediul online ?

Agentie SEO Timisoara - Optimizare SEO si Marketing Online

Cu siguranta ne-am intrebat cu totii : ce putem face pentru a atrage atentia unui client sau a unui potential client in atat de aglomeratul mediu online.
Ei bine, exista o multitudine de metode pentru a face acest lucru, trebuie doar sa fim constienti la ce strategie de marketing online trebuie sa apelam si vom vedea cat de usor este sa ne facem vizibili!

In primul rand, putem apela la clasica metoda de a ne atrage atentie clientilor nostri prin oferirea unui instrument util, conectat la domeniul nostru de activitate, care sa fie gratuit. De la extensii pentru browsere, software sau documente in Excel, instrumente de calcul si notite, toate acestea ne va face cunoscut si ne va atrage atentia celor pe care vrem sa ii atragem pe pagina noastra. Dat fiind faptul ca majoritatea oamenilor sunt atrasi de lucrurile gratuite, odata ce potentialii nostri clienti vor folosi instrumentele gratuite pe care le punem la dispozitie, acestia vor fi automat atrasi catre pagina noastra.

Astfel, acestia vor putea sa faca cunostinta cu serviciul pe care il oferim, cu produsele noastre si asa mai departe.
Cum putem exploata acest lucru in avantajul nostru ? Simplu : prin introducerea unei conditii ca accesibilitatea instrumentului nostru doar catre persoanele care ne lasa un email sau alte date de contact. Mai tarziu aceste date de contact ne vor ajuta sa luam legatura cu ei, facand interactiunea intre noi si clienti mult mai simpla!

O alta metoda de promovare in mediul online este efectiv schimbul de promovare cu cei care au un public tinta asemanator cu cel al nostru.
Daca, spre exemplu, oferim un serviciu un mediul online, putem gasi companii cu servicii care sa vina in completarea celor pe care le oferim noi. Daca afacerea noastra este una in mediul fizic, precum inchirierea unei sali de evenimente, putem colabora cu o firma care se ocupa de aranjamentele salii in cauza.

Fie ca ne dam sau nu seama, aceste tipuri de colaborari ne vor aduce numai beneficii, atat noua cat si partenerilor nostri. Nu trebuie sa confundam insa acest tip de promovare cu promovarea agresiva, care sa ne indeparteze potentialii clienti. Serviciile complementare care le vom oferi vor fi, in mod clar, in beneficiul nostru, deci de ce sa nu incercam aceasta abordare ?

Un alt tip de promovare este cea online, realizata cu ajutorul Facebook-ului. Cu toate ca aceasta ne va parea o idee banala, aici vorbim despre promovarea avandata in cadrul Facebook.
Prin urmare, putem apela la promovarea cu ajutorul Facebook Pixel, un instrument ce permite optiuni avansate de targetare. Putem apoi sa cream un public pentru o campanie in sine si pentru a ne promova si mai mult afacerea sau serviciile oferite.
Cu ajutorul marketingului prin continut, care sa rezolve problemele sau sa raspunda intrebarilor clientilor nostri putem sa intram in contact cu acestia si sa ii ajutam raspunzandu-le intrebarilor posibile.

Si, ca punct final de promovare a website-ului nostru, ne putem folosi de promovarea SEO : o tactica din ce in ce mai folosita in ultima vreme, promovarea SEO este un instrument deosebit de eficient cand vine vorba de promovarea online.
Prin indexarea website-ului nostru si cu ajutorul motoarelor de cautare, dar si cu ajutorul unei echipe dedicate care sa se ocupe de promovarea noastra cu articole bine punctate, advertoriale si anunturi clare, afacerea noastra isi va lua avant cat de curand !

Call Now ButtonSuna Acum