Cresterea afacerii noastre cu ajutorul paginii de Facebook

Cresterea afacerii noastre cu ajutorul paginii de FacebookCu siguranta stim cu totii cat de greu este astazi sa ne promovam afacerea, fie ea o afacere fizica sau una care este bazata in mediul online, intr-un mediu care este deja suprasaturat de publicitate, SEO si tot felul de tactici de marketing care mai de care mai inovative. De la filmulete de publicitate si pana la flyere aruncate din baloane cu aer cald, articole si alte asemenea tactici, toate sunt menite sa ne promoveze afacerea si sa ne ajute sa ajungem la clienti noi, la o noua piata de posibili clienti sau colaboratori. Care sunt insa cele mai importante si eficiente tactici de promovare insa ? In mod evident, cele din mediul online.
Intre aceste tactici de promovare se numara, in mod evident, principalele canale de socializare online :

– Instagram ca si platforma destinata mai degraba publicului tanar, care nu are rabdare sa citeasca postari lungi si vrea totul imediat
– Facebook, pentru cei care isi doresc sa stie toate detaliile despre o afacere sau un serviciu
– Twitter, pentru nisa acelora dintre noi care vor sa combine rapiditatea cu detalierea.

Sa spunem insa ca alegem sa cream o pagina de Facebook care sa ne promoveze afacerea. Ce facem in continuare ? In primul rand, trebuie sa invatam cu adevarat cum sa administram aceasta pagina, cum sa cream postari care sa atraga atentia cititorilor si cum sa fim mereu in contact cu userii interesati de pagina nou-creata, lucru ce va trebui facut zilnic pentru a ne asigura ca succesul nostru nu va fi unul de scurta durata.
Asadar, trebuie sa invatam cum sa postam sau sa ne programam postarile de pe Facebook: acestea trebuie sa fie consistente, nu foarte complexe, insa destul de dese incat sa mentina interesul utilizatorilor si, cel mai important, sa apara la ore de trafic maxim.
Interactiunea noastra ca si administratori ai paginii de Facebook cu utilizatorii care ne acceseaza pagina este de asemenea foarte importanta; daca detinem un restaurant, spre exemplu, trebuie sa ne asiguram ca raspundem fiecarui posibil client care ne adreseaza o intrebare in timp util, pentru ca acestia sa nu se simta neglijati si sa nu cream o impresie de lipsa de profesionalism.

Insa putem merge mai departe cu acest tip de interactiune, ajutandu-ne vizitatorii paginii noastre sa se simta mai apropiati de noi : putem incuraja crearea de check-ins prin adaugarea unui hashtag sau a unui handle de Instagram care sa ne ajute in aceasta privinta. Si, de ce nu, ii putem rasplati pe cei care share-uiesc imagini din locatia noastra prin infiintarea unui sistem de rewards amuzant – „one share, one coffee”, care sa atraga mai multi utilizatori pe pagina noastra. Prin urmare, de ce sa nu ne folosim de aceste avantaje in vederea promovarii paginii noastre chiar astazi ?

Call Now ButtonSuna Acum