Marketing

Comunicarea si increderea in mediul de afaceri

Comunicarea si increderea in mediul de afaceriExperiența pe care o au clienții prin conținutul de marketing poate fi unul dintre cei mai importanți diferențiatori ai mărcilor de astăzi.
Și totuși 58% dintre cumpărătorii B2B nu cred revendicările făcute de furnizorii pe care i-au cumpărat cel mai recent de la (TrustRadius).
Este greu să creezi o experiență placuta dacă clienții nu au încredere în brand.

Încrederea este poarta de acces pentru a influența percepțiile, comportamentele și acțiunile, iar brandurile care doresc să aibă succes în mediul incert al lumii digitale de astăzi trebuie să se concentreze cu atentie pe consolidarea încrederii cu clienții lor. Dar cum?
Cumpărătorii din ce în ce mai digitali de astăzi au așteptări mari de la companiile cu care fac afaceri: cumpărătorii doresc informații personalizate și relevante, doresc o experiență consecventă pe mai multe canale de comunicare , doresc încredere în brand ca o companie care se preocupă de confidențialitate, de clienții lor și de comunitate.

Îndeplinirea acestor așteptări a fost mereu o provocare. De la știri false la probleme de confidențialitate până la falsuri grave, lumea digitală a devenit o sursă de informații nesigură pentru consumatori.
Clienții doresc ceea ce este real. Vor să aibă încredere in ceea ce vad, in brand și să aibă încredere în deciziile lor.

Deși există o mulțime de informații și chiar dezinformare despre marketingul de conținut și despre ce înseamnă pentru comunicatorii de afaceri, există speranță în consolidarea încrederii și influenței prin crearea unor experiențe excelente pentru clienți cu conținut autentic.
Pentru a ajuta marketerii să înțeleagă mai bine modul în care brandurile câștigă inimile, mințile și încrederea clienților cu experiențe autentice de conținut, iată 5 pași importanți:

Accelerați credibilitatea internă

Pentru ca marketingul să aibă sprijinul de care are nevoie pentru a avea succes extern cu clienții, marketingul trebuie să fie credibil în interiorul organizației.

Concentrati-va pe Activarea clienților

Cuvântul vorbit și sustinerea verbala continuă să reprezinte surse importante de încredere și influență pentru branduri. Marketerii trebuie să atragă clienții pentru recenzii, evaluări și chiar conținut generat de utilizatori.

Colaborați cu influențatori externi pentru a crește credibilitatea brandului

Fiecare brand are o poveste de spus și care ajută la transformarea acestei povești în relevantă, interesantă și eficientă în rândul cumpărătorilor care probabil ignoră majoritatea comunicatelor ce tin de branduri, specialiștii în marketing pot interacționa cu influenți relevanți din industrie. Ceea ce face pe cineva influent este că are încrederea și atenția clienților dvs. Ce modalitate mai bună de a adăuga credibilitate conținutului brandului tau decât de a colabora cu persoane care au deja acea credibilitate?

Creați un ecosistem de colaborare de conținut

Majoritatea specialiștilor în marketing nu au toate resursele de creare a conținutului de care au nevoie pentru a crea tipul de conținut care conduce experiența clienților. Angajarea de influenceri pentru a colabora la conținut este un început minunat. Dar pentru a construi cu adevărat autenticitate și experiențe de conținut care contează, clienții pot fi implicați și ei. Conținutul generat de utilizatori nu este pentru toată lumea, dar atunci când clienții pot contribui cu propria parere la imaginea brandului, adaugă un nivel de autenticitate și încredere pe care majoritatea departamentelor de marketing nu îl pot face singuri.

Optimizați măsurarea în funcție de rentabilitatea investiției clienților

Crearea încrederii cu experiențe autentice de conținut trebuie să fie un exercițiu măsurabil. Dincolo de ponderea valorilor de parere și de sentiment de brand, specialiștii în marketing trebuie să acorde atenție măsurării eficacității conținutului prin experienta clientilor.

Cel puțin, specialiștii în marketing trebuie să înțeleagă impactul în aceste cuvinte cheie:

Atrage – Marketingul dvs. ajunge la publicul potrivit în canalele de care sunt de fapt influențați?
Angajați-vă – Marketingul dvs. creează experiențe semnificative și satisfăcătoare? Folosiți în mod eficient autenticitatea și influența pentru a construi încredere?
Convertiți – conținutul pe care îl creați și co-creați este o acțiune de inspirație? Acțiunile respective au un impact pentru companie, indiferent dacă este percepția mărcii, clienții potențiali, vânzările sau veniturile?

Call Now ButtonHai sa vorbim :)