Aflați cum să gestionați înregistrările locale ale restaurantelor și optimizați SEO la scară largă pentru a converti utilizatorii locali înfometați în clienți.
Cu opțiuni nesfârșite din care să alegeți și potențialul de a mânca trei mese pe zi, industria restaurantelor poate fi o categorie extrem de competitivă pentru căutarea locală.
În plus, se deschid continuu mai multe locații de restaurante și continuă să apară noi tipuri de concept.
Menținerea unei prezențe puternice de căutare locală devine mai dificilă pentru restaurantele care doresc să o facă la scară largă, uneori cu mai multe locații.
Multe lanțuri de restaurante sunt operate de francizați, ceea ce înseamnă că marca nu deține sau operează locațiile lor, ci oferă sprijin proprietarilor-operatori.
Acest lucru adaugă un alt nivel de complexitate, fiind capabil să extindă eforturile de marketing local de căutare ale unei mărci, deoarece corporația nu deține pe deplin controlul.
Chiar dacă există multe complexități atunci când rulați un brand de restaurant, există multe modalități prin care un brand și locațiile sale individuale pot reuși în marketingul local de căutare.
Este esențial să existe o strategie de căutare locală precisă, deoarece multe vizite la restaurante încep cu o căutare pe Google sau direct în Google Maps.
În această postare, vom explora în profunzime cum să gestionăm listările locale și optimizare SEO la scară pentru restaurante și cele mai bune practici pentru a avea succes în peisajul căutării locale în continuă evoluție.
Gestionarea listărilor pentru restaurante
A avea listări locale este o necesitate absolută.
Fără o listă pentru un restaurant în directoare cheie precum Google, Apple sau Bing, ar fi ca și cum locația nu ar exista pentru cei care caută.
Dar ca locația să fie listată în directoare mai mici precum Tazz, Glovo, TripAdvisor, Food Panda, Uber Bolt, Facebook, este la fel de critică.
Fiecare restaurant ar trebui să aibă o listă în toate directoarele relevante, deoarece acesta este un semnal de clasare pentru Google, deoarece citările sunt o modalitate eficientă de a crea link-uri către pagina de locație a restaurantului.
Platforme de management al locației
Pentru ca restaurantele să gestioneze cantitatea mare de listări cu atât de multe atribute diferite de pe diferite site-uri necesită o platformă centralizată.
Fiecare director acceptă datele ușor diferit, în plus este esențial să poți face actualizări rapid și eficient.
Cu atât mai mult cu restaurantele care trebuie să fie agile cu schimbările din cauza pandemiei.
Acum restaurantele au nevoie de o platformă de gestionare a locației pentru a putea gestiona toate complexitățile.
Aceste platforme le permit să actualizeze datele într-un singur loc și să le trimită în mai multe directoare de listări.
Aceste platforme pot oferi proprietarilor posibilitatea de a-și accesa restaurantul și de a-și face propriile actualizări, în loc să se bazeze pe companiile pentru a face aceste modificări.
Proprietarii tind să își cunoască cel mai bine locațiile și vor fi conștienți de orice modificări specifice locației, deoarece de obicei pot decide orele de funcționare sau alte nuanțe cu locația lor.
Informațiile exacte și complete sunt nu numai esențiale pentru restaurante, ci și o modalitate de a obține o mai bună vizibilitate.
Orele greșite, starea incorectă sau linkurile lipsă vor duce la pierderea oportunităților de venituri și la posibile recenzii negative.
Managementul recenziilor
Scorurile recenziilor sunt o piesă cheie în factorul în care se va clasa o locație. Google va lua în considerare și răspunsurile la recenzii ca un semnal de clasare.
În plus, 59% dintre tinerii cu vârsta între 18 și 23 de ani spun că reputația online joacă un rol în deciziile lor de cumpărare la restaurante.
Restaurantele tind să genereze o mulțime de recenzii, ceea ce oferă o mulțime de informații excelente.
Pentru a putea răspunde la peste 5.000 – 10.000 de recenzii pe an, va necesita un efort concentrat fie din partea proprietarilor.
La fel ca având o platformă pentru a gestiona listările, un instrument pentru a supraveghea și a răspunde la recenzii este necesar pentru restaurante.
Acest lucru vă va permite să vedeți câte recenzii generează restaurantele, scorurile recenziilor și sentimentul pentru a îmbunătăți și mai mult nivelul de serviciu al fiecărei locații.
Conținutul listărilor
A avea conținut captivant în listările tale este o modalitate excelentă de a ieși în evidență pentru restaurante. Două moduri de a face acest lucru sunt prin fotografii și postări.
Multe restaurante au doar câteva fotografii de stoc care sunt aceleași pe fiecare listă.
A avea fotografii unice în toate postările tale este o modalitate excelentă de a-ți face profilul mai captivant.
Adăugarea de fotografii cu exteriorul, interiorul sau orice face ca locația să iasă în evidență în mod unic este benefică.
Postările Google sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a împărtăși detalii despre ceea ce se întâmplă în acea locație. A avea postări în fiecare locație este o altă oportunitate de a vorbi cu clienții și de a avea impact asupra clasamentelor.
Pagini locale
Paginile individuale sunt cheia oricăruirestaurant cu mai multe locații, deoarece permit utilizatorului să știe care sunt specificul locației respective și ce oferă aceasta.
Provocarea pentru proprietari este să aibă mai multe pagini care pot arăta ca conținut duplicat.
Nediferențierea paginii fiecărei locații poate avea un impact negativ asupra SEO și nu poate oferi o perspectivă reală asupra locației.
Acest lucru, la rândul său, nu oferă cititorului conținut relevant și este văzut de Google ca brandul care nu oferă conținut de calitate.
Conținut unic
Pentru ca brandurile de restaurante să iasă în evidență, conținutul unic la nivel local este esențial. Conținutul hiperlocal este o modalitate excelentă de a crea conținut unic.
Restaurantele se pot gândi la conținutul hiperlocal în două moduri diferite. Primul este ceea ce se referă la locație la nivel local.
Evidențiind cartierele specifice în apropierea restaurantului, autostrăzi majore, universități, stadioane, muzee, arene sau alte repere majore.
A doua zonă este cea care diferențiază fiecare restaurant specific de celelalte.
Această locație are promoții sau evenimente specifice?
Poate fi o promoție săptămânalăc unde copiii să mănânce noaptea gratuit, evenimente sportive, nopți în care există muzică live sau chiar karaoke.
O altă posibilitate este să evidențiezi cine lucrează în locație și istoricul angajațiilor acestora.
Întregul scop este de a oferi cât mai mult conținut unic despre locație pentru a o face să iasă în evidență la nivel local.
A avea imagini specifice ale locației față de o imagine standard în toate locațiile este o altă oportunitate de a crea conținut unic.
Pagini de oraș
O altă modalitate de a ajuta la clasarea la nivel local este să creați pagini de oraș pentru oricare dintre orașele în care se află o locație.
Multe căutări de astăzi sunt bazate pe locație, cu un modificator de oraș, cum ar fi „Restaurant italian din Timișoara”.
Având aceste pagini de oraș va ajuta la îmbunătățirea clasamentului restaurantului.
Este, de asemenea, o altă oportunitate de a construi conținut unic pentru acel oraș specific.
Puteți adopta aceeași abordare cu conținut hiperlocal pentru orașe, apelând anumite cartiere, muzee, arene, autostrăzi și orice alte lucruri cheie care fac ca acel oraș să iasă în evidență.
Chiar și a avea imagini unice pentru fiecare oraș va fi benefic.
Concluzie
Pentru ca restaurantele să iasă în evidență în căutare, este esențial să ai o strategie dedicată de listări și pagini.
Oferind specificul fiecărei locații și creând conținut unic, restaurantele cu mai multe locații pot concura în mod eficient la nivel local cu restaurantele cu o singură locație.