Ce tip de promovare este mai eficient in ziua de astazi ?

Ce tip de promovare este mai eficient in ziua de astaziPiata de publicitate din tara noastra si nu numai este in prezent prinsa intr-o dilema destul de greu de rezolvat : cum anume reusim sa ne incadram intr-un buget de promovare decent, avand in acelasi timp posibilitatea de a folosi la maxim modalitatea de promovare online aleasa, totul fara batai de cap ?

Pentru ca avem acum de ales in atat de multe variante de promovare, trebuie in primul rand sa evaluam optiunile pe care le avem la dispozitia noastra in acest domeniu. Astfel, putem distinge intre cele doua mari variante : Google si Facebook. Atat de apropiate ca si abordare, insa atat de diferite din multe puncte de vedere, cei doi magnati ai publicitatii online prezinta fiecare o multitudine de avantaje si dezavantaje pe care trebuie sa le evaluam cu atentie inainte de a decide in ce dorim sa ne investim bugetul de publicitate. Daca Facebook este o platforma sociala care pare mai la indemana tuturor, Google este un magnat care ne ajuta sa ne crestem afacerea in mod organic.

Astfel, Google Adwords si Google Display sunt doua metode foarte eficiente de promovare a afacerii noastre in mediul online :

– Google Adwords se bazeaza pe cautarea unor cuvinte cheie, cuvinte care definesc afacerea noastra si care ajuta oamenii care deja cauta ceva legat de domeniul nostru sa se conecteze cu website-ul nostru. Poate parea foarte simplu, insa aceasta metoda s-a dovedit a fi foarte eficienta, putand sa si excludem anumite cuvinte care sa ne excluda pagina din cautarile de anumite tipuri.
Cel mai mare avantaj in acest caz ? Serviciul nostru va ajunge la mii de oameni, insa nu va trebui sa platim decat atunci cand cineva da un click pe reclama noastra si este directionat catre website-ul nostru.

– Google Display este un serviciu de tip diferit, acesta bazandu-se pe crearea unui banner care sa fie afisat pe anumite site-uri relevante unei anume cautari, cu ajutorul retelei Google Display ce contine milioane de website-uri. Afisarea reclamelor este dependenta de categoriile de interese/subiecte, de datele demografice bazate pe publicul tinta, de cuvintele cheie din website si asa mai departe.

Dar sa trecem la promovarea cu ajutorul Facebook: aici sistemul ce se pune in functiune este unul foarte asemanator cu Google Adwords, cu diferenta ca produsul in cauza sau serviciul oferit nu va fi cautat de catre utilizatorul final, ci ne vom baza pe targetarea pe baza de criterii demografice, istoricul cumparaturilor utilizatorilor, interese, si asa mai departe.
Deoarece in cadrul Facebook nu se introduce exact un cuvant cheie, exista sansa ca utilizatorii sa nu fie neaparat interesati de catre produsul sau serviciul oferit, ci doar sa le apara o reclama random – pe cand in Google utilizatorul este deja interesat de ceea ce cauta.

Prin urmare, ce alegem ? Ei bine, asta ramane la latitudinea fiecaruia dintre noi, in functie de avantajele si dezavantajele la care trebuie sa ne gandim.

Call Now ButtonSuna Acum