Marketing

Ce este marketingul prin continut ?

Trei metode de content marketing care vă vor crește afacerea

Agentiile de marketing opteaza tot mai des pentru marketing-ul prin continut

Cu siguranta ne-am intrebat cu totii care este cea mai buna strategie de marketing pe care ar trebui sa o abordam pentru a ne asigura ca webiste-ul nostru este unul de succes si ca vom fi cu adevarat vizibili in mediul online. Pentru ca, pana la urma, daca nu beneficiem de vizibilitate, cum vom atrage potentiali clienti, cum ne vom descurca pe viitor si cum vom reusi sa colaboram cu alti intreprinzatori ?
Ei bine, aici intervine o strategie de marketing care este foarte folositoare, si anume content marketing. Ce este insa cu adevarat content marketing-ul si cum putem sa ne folosim de aceasta strategie ? Ei bine, content marketing-ul se bazeaza pe continutul pe care il oferim celor care acceseaza website-ul nostru, de la tot felul de articole pe care alegem sa le incarcam pe blog, pana la ghiduri publicate, la evenimente si asa mai departe.

In principiu, acest tip de marketing porneste de la premiza ca vom raspunde intrebarilor pe care potentialii nostri clienti ar vrea sa ni le puna, in mod gratuit si rapid, fara batai de cap. De ce este acest lucru folositor ? Simplu : deoarece pana la 81% dintre clienti vor cauta informatii despre o afacere, un produs sau un serviciu inainte de a achizitiona respectivul produs.
Astfel, ne va fi foarte folositor sa publicam preturi sau informatii suplimentare despre ceea ce oferim, pentru a pune la dispozitia clientilor nostri tot ce au nevoie sa stie in cel mai scurt timp. Si cel mai important, trebuie sa retinem ca vom oferi aceste informatii gratuit, pentru a ne crea o baza de clienti sau posibili clienti fara prea mare bataie de cap.

Care sunt insa cele mai mari avantaje ale marketingului prin continut ? Sa privim cu atentie cele mai importante avantaje ale acestui tip de marketing :

– in primul rand acest tip de marketing ne va ajuta sa ne optimizam website-ul pentru motoarele de cautare
marketingul prin continut ne va ajuta sa ne facem afacerea mai cunoscuta printre straini
– acesta ne poate ajuta sa ne crestem traficul organic si din mediul social
marketingul prin continut ne va ajuta sa crestem afinitatea potentialilor clienti fata de afacerea noastra
– vom putea crea relatii pe termen lung cu clientii nostri
– ne vom putea pozitiona ca si lider pe segmentul nostru de piata

Insa sa nu ne lasam atrasi intr-un vartej de emotii cand vine vorba despre marketingul prin continut, crezand ca acesta va avea un efect instantaneu, deoarece este nevoie de un timp in care acesta sa isi faca efectul. Si, ceea ce trebuie sa retinem este si faptul ca marketingul prin continut trebuie sa ia mai multe forme, asa cum am spus mai devreme, creand o varietate de surse din care clientii nostri isi pot culege informatiile.
Astfel, acestea pot fi : articole pe blog, evenimente online sau offline, clipuri video sau live, rezultate ale unor cercetari, carti in format eBook sau fizic, ghiduri de tot felul sau sesiuni de genul Q&A.
Pentru toate acestea putem cere datele de contact ale celor care acceseaza pagina noastra, si deci castiga potentiali clienti.
Daca vi se pare ca acest tip de marketing este unul care v-ar putea fi folositor, apelati la echipa de la Project Media Timisoara si vom discuta pe larg toate aceste aspecte !

Ai nevoie de ajutor in marketing online?

Te putem ajuta sa iti pozitionezi afacerea in online astfel incat sa obtii cat mai multe vanzari si lead-uri.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)