Cat de mult conteaza imaginea in promovare ?

Cat de mult conteaza imaginea in promovareDe foarte multe ori ne gandim la publicitate ca la un mod de a ne creste vizibilitatea in lumea de afaceri, insa nu ne gandim la toate aspectele pe care o campanie de publicitate cu adevarat profesionista le implica. Ne chinuim sa ne cream o imagine profesionista cu ajutorul cifrei noastre de afaceri, cu ajutorul clientilor multumiti si cu ajutorul recomandarilor acestora, insa ignoram aspectele care pot sa ne para „superficiale”, gandindu-ne in mod eronat ca acestea nu vor interesa pe nimeni si ca ne va recomanda in primul rand profesionalismul nostru.

Ce trebuie insa sa facem pentru a ne promova afacerea in mod corespunzator ? In primul rand, trebuie sa ne gandim cum vrem sa decurga campania de publicitate pentru afacerea noastra. Vrem ca aceasta sa se desfasoare in mediul fizic sau in mediul online ? Ne dorim sa ne ocupam noi de aceasta sau vrem mai degraba sa apelam la o echipa de profesionisti ? Vrem sa facem o campanie scurta si intensa de promovare sau una care sa se intinda pe o perioada mai lunga ? Toate aceste intrebari trebuie sa isi gaseasca raspunsuri din partea noastra inainte de a incepe campania de promovare propriu-zisa, deoarece consistenta este un factor foarte important in campaniile
de publicitate.

Daca alegem, spre exemplu, sa ne cream o campanie de promovare in mediul online, trebuie sa ne gandim cum vom proceda :

– vom crea mai intai un website online care sa ne faca afacerea cunoscuta in mediul online ?
– vom apela la o campanie de SEO care sa ne faca cunoscuti in cadrul motoarelor de cautare ?
– vom dori sa ne cream si conturi pe retelele de socializare- Instagram sau Facebook ?

In cazul in care alegem sa ne cream un cont de Facebook spre exemplu, trebuie sa ne dam seama inca de la inceput ca factorul vizual este de departe unul dintre cele mai importante aspecte. Daca alegem sa postam o poza pe pagina noastra de Facebook, va trebui sa fim siguri ca estetica acesteia se potriveste cu ceea ce vrem sa transmitem : paleta de culori va trebui sa fie in ton cu tematica afacerii naostre, pozele vor trebui sa aiba un aspect profesionist, vizitatorii paginii noastre de Facebook vor trebui sa poata posta si ei poze din locatia noastra si asa mai departe. Astfel, ajungem la concluzia ca factorul vizual nu este doar important, ci poate deveni cel mai important…pana la urma, o poza frumoasa va atrage mai repede atentia unui utilizator grabit decat un text scris cu atentie, de ce sa nu recunoastem ?
Apelati la Project Media Timisoara si va putem oferi consultanta in acest domeniu chiar astazi !

Call Now ButtonSuna Acum