În acest articol vom vorbi despre relevanța link-urilor, diversitatea link-urilor și autoritatea link-urilor, apoi vom vorbi puțin și pe termen lung de construire a link-urilor, cum vă puteți gândi să o faceți durabilă și cum să vă asigurați că ceea ce faceti acum va funcționa în viitor – cum să abordam si acest punct de vedere.
Relevanța linkului si relevanța paginii
Deci, vom începe cu relevanța paginii. Cel mai important lucru pe care trebuie să-l țineți cont aici este să vă gândiți la publicul țintă pentru produsul sau serviciul vostru. Gândiți-vă la ce fel de pagini ar fi relevante pentru acestea.
Ce fel de conținut ar citi? Ce fel de articole ar salva online in cazul in care vor disparea și le vor căuta? Pentru că, odată ce ați determina acest lucru, aveți un fel de relevanță care este foarte importanta aici.
Deci, de exemplu, dacă vindeți boabe de cafea online pentru un magazin online și primiți un link dintr-o pagină despre cum să preparați cafeaua White, acesta este exact tipul de pagină pe care publicul vostru țintă – căruia îi vindeți boabe de cafea – probabil că ar citi și se va bucura, iar vizualizarea link-ului de acolo le oferă șansa de a vă vedea marca și, eventual, de a accesa site-ul web.
Așadar, gândiți-vă cu adevărat la publicul țintă pentru produsul sau serviciul vostru și gândiți-vă la ce fel de conținut va citi și la ce s-ar bucura sa gaseasca online. Acestea sunt exact genul de pagini de pe care ar trebui să încercați să obțineți linkuri, iar aceasta este cheia relevanței aici.
Relevanța in context actual
Următorul aspect al relevanței este legat de ceea ce se întâmplă pe site-ul web, deci ce tip de conținut publicați și produceți și apoi obțineți linkuri.
Deci, de exemplu, dacă sunteți Coffee Beans Inc. care vinde boabe de cafea online și produceți un conținut care este cel mai căutat branduri de mașini în funcție de stat, ar putea fi un conținut excelent, ar putea fi placut din punct de vedere vizual, ar putea fi interactiv, ar putea fi cu adevărat interesant și atunci veți primi o mulțime de link-uri către acesta de la multe site-uri auto diferite, dar dacă aceste site-uri auto nu sunt relevante (care nu sunt pentru Coffee Beans Incorporated), aceste linkuri nu înseamnă atât de mult pe cat ati putea crede.
Aceste aspecte sunt cu adevărat importante de retinut atunci când publicați conținut pe site-ul vostru. Nu este nimic în neregulă în a face asta, dar nu o faceți din nou și din nou.
Majoritatea conținutului de pe site-ul web ar trebui să fie cât mai aproape de ceea ce faceți ca produs sau serviciu și, prin urmare, relevante pentru publicul țintă, deoarece atunci când faceți asta, obțineți mai mult decât doar link-uri. Vă aduceți produsul în fața tipurilor potrivite de oameni care ar putea deveni clienți și în viitor.
Luati in calcul diversitatea
Acum, următorul: diversitatea. Deci, despre ce vorbim aici sunt câteva moduri diferite de a vă gândi la diversitatea profilului de link, cum să vă asigurați că acel profil este cât se poate de natural și să vă asigurați că este cât mai înaltă calitate.
Linkuri noi vs. linkuri existente
Dacă aveți un site aici care primește o mulțime de link-uri din diferite domenii, este minunat. Cu toate astea, dacă primiți din nou un link de la același domeniu și apoi același domeniu aveți două linkuri de la aceleași domenii de două ori, nu este chiar o problemă. Acesta este un lucru bun, mai ales dacă acest domeniu este de înaltă calitate.
Cu toate acestea, în același timp, trebuie să vă gândiți să obțineți link-uri de la o mulțime de domenii diferite. Deci, toate acestea sunt excelente sau de înaltă calitate, dar gândiți-vă și la cum să obțineți linkuri de la alții, deoarece în cele din urmă link-urile de pe domenii noi arată Google că sunteți cu adevărat un site de înaltă calitate și că sunteți cu adevărat un site la care merită conectat.
Deoarece dacă primiți linkuri de la aceleași site-uri de mai multe ori, deși s-ar putea să nu fie o problemă, nu este la fel de calitativa ca obținerea de linkuri de la multe domenii noi. Așa că încercați și țineți cont de asta.
Deci, atunci când vizați linkuri noi, asigurați-vă că le urmăriți și pe cele pe care nu le-ați obținut deja și – cel mai important – cele pe care nu le au concurenții. Asta este cu adevarat important.
Tipul paginii de conectare
În al doilea rând, apropo de diversitate, dorim diversitate în tipul de pagină care face legătura cu noi. Deci, de exemplu, un blog eate legat de pagina noastra ? Este un site de știri? Este un forum? Este un site de chat? Orice ar fi, vrei multă diversitate și acolo. Nu doriți să primiți linkuri de la aceleași tipuri de site-uri, iar și iar și iar. Doriți o mulțime de diversitate acolo pentru a arăta motorului de cautare Google că sunteți de fapt un site de înaltă calitate.
Deci, atunci când vă gândiți cum să creați linkuri, încercați să nu vă limitați la un singur tip de site web. Bineînțeles, nu este nimic în neregulă cu obținerea de linkuri de la aceleași pagini din nou și din nou, dar asigurați-vă că vă extindeți acoperirea cât mai mult posibil și că obțineți linkuri de la multe tipuri diferite de site-uri, precum și site-uri ce au conținutul vostru.
Poziționarea legăturii
În al treilea rând, poziția unui link pe o pagină, acesta este ceva care este probabil ceva la care trebuie doar să fiti atent, nu să vă îngrijorați prea mult.
Dar ceea ce oamenii pot face este să privească poziția unui link pe o pagină – ar putea fi în bara laterală, ar putea fi în subsol, ar putea fi în corp – și s-ar uita la asta și asta ar putea afecta modul în care multă echitate care trece prin legătura respectivă și către tine.
Deci, de exemplu, dacă primiți o mulțime de linkuri de la subsolurile site-urilor web, aceasta nu este tocmai o locație excelentă pentru care cineva să facă click și să acceseze site-ul web.
Așadar, multe dintre acestea pot să nu însemne la fel de mult ca și link-urile din corpul principal al unui site web, unde oamenii îl pot vedea în fața lor. Așadar, din nou, nu trebuie să vă îngrijorați prea mult, ci doar ceva de care să țineți cont când vă uitați la profilul de link.
Dacă aveți prea multe dintre acestea, atunci acesta nu poate fi un semn excelent pentru Google și poate doriți să aruncați o privire mai atentă la ceea ce se întâmplă acolo și la motivele pentru care.
Legătură de incredere
Și în cele din urmă, increderea
Vorbim aici despre cât de multă putere, autoritate, echitate de legătură îți poate transmite un domeniu. Deci, mai degrabă decât să spunem că site-ul se află aici în mijloc și că aveți link-uri de la aceste site-uri, spunem „Ei bine, cine se increde in ele?”
Câte legături grozave au și, prin urmare, cât de multă putere au pentru a vă transmite și vouă, pentru că așa puteți în cele din urmă să vă influențați clasamentul și să vă influențați căutarea organică, dar obținând link-uri de pe site-uri care beneficiaza de increderea consumatorului.
Este o combinație de relevanță, diversitate și autoritate in domeniu care poate constitui o legătură de calitate. Acum, desigur, există multe semnale pe care Google le poate folosi aici. Există sute, posibil mii de variații ale acestor semnale. Dar este o combinație a acestora care probabil va însemna cel mai mult pentru voi.
Calitate si nu cantitate
Sa stabilim de la inceput ce conteaza : calitatea, si nu cantitatea. În cele din urmă, doriți să primiți linkuri cât mai calitative posibil, care să bifeze cât mai multe dintre aceste căsuțe, mai degrabă decât să obțineți cât mai multe linkuri posibil. Este întotdeauna vorba despre calitate.
Link-urile înseamnă lucruri diferite către diferite site-uri
De asemenea, legăturile înseamnă lucruri diferite către diferite site-uri. De exemplu, un link către o singură marcă, același link către o altă marcă ar putea avea efecte foarte diferite asupra căutării lor organice și a clasamentelor lor organice. Așa că amintiți-vă că toată lumea este diferită aici.
Nu există o regulă fixă pentru nimic din toate acestea. Fiecare profil de legătură, fiecare domeniu și fiecare site web sunt diferite. Deci, linkurile pe care le obțineți de la un site ar putea fi foarte diferite la altul.
Faceți linkul site-ului credibil
Aceasta este una cu adevărat importantă. Concentrați-vă pe a face linkul site-ului credibil. Ceea ce vreau să spun prin asta este să mă asigur că nu doar solicitați link-uri și obțineți fiecare link posibil, dar oamenii se conecteaza si ajung în mod natural pe site-ul vostru.
Ce îi va face pe oameni să facă legături fără să se gândească la asta? Cele mai bune linkuri pe care le puteți obține și cele mai de înaltă calitate pe care le puteți obține sunt cele pe care nici măcar nu le-ați cerut, cele care au fost produse pentru că sunteți un site bun, oferiti un produs bun produs, un serviciu bun, aveți un conținut extraordinar.
Acestea sunt în cele din urmă legăturile de înaltă calitate pe care doriți să le urmăriți.
Google folosește o mulțime de semnale
Am vorbit despre câteva dintre ele aici, pe care le-ar putea folosi, dar le folosesc și pe multe în link building. Ei pot utiliza semnalele utilizatorului. Ei pot, desigur, să utilizeze semnale tehnice sau pe pagină. Tot felul de lucruri se întâmplă acolo.
Așadar, nu vă concentrați prea mult pe linkuri. Gândiți-vă și la cealaltă parte a acestui proces. Dacă creați o mulțime de link-uri către site-uri care sunt fundamental nefunctionale, acestea sunt lente, nu răspund, nicio cantitate de link-uri nu va rezolva aceste probleme. Așadar, amintiți-vă că aici este vorba despre mult mai mult decât niste link-uri.
Linkul are sens?
În cele din urmă, linkul are sens? Aceasta este una dintre verificarile finale pentru a vedea dacă un link este de înaltă calitate sau nu. Dacă se pare că are sens pentru tine ei bine, de fapt, compania mea de boabe de cafea primește legături dintr-un articol despre cafeaua White, asta are sens.
Deci, în cele din urmă, nu vă fie frică să ieșiți din tipar, să ieșiți din valori și să vă folosiți propriul instinct, să vă folosiți propria experiență pentru a afla dacă acest link are sens pentru site-ul meu sau pentru clienții mei sau pentru afacerea mea. Dacă da, atunci în cele din urmă va fi probabil un link de bună calitate.
Dacă te uiți la el și te gândești „Oh, nu sunt foarte sigur de ce avem acest tip de link”, atunci poate că vrei să te gândești efectiv dacă vrei de fapt mai multe tipuri de linkuri în viitor.
După cât timp se văd primele rezultate?
Unele schimbări se văd chiar foarte repede, și acestea sunt de obicei schimbările făcute pe site (optimizarea ON Site). Referitor la schimbările în poziționări, acestea încep să apară după primele 3-4 luni, dar nu sunt tot timpul definitive și pot fluctua foarte mult (ex: într-o zi site-ul este pe pagina 2, iar a doua zi sare pe pagina 10), asta datorită faptului ca roboții de la google indexează în continu informații noi despre site. Conform Google, în funcție de vechimea domeniului, articolele postate pot dura între 8 – 38 de săptămâni până sa fie indexate complet; de aceea chiar și după perioada celor 6 luni de optimizare, urmează încă o perioadă de min 3-4 luni până se văd rezultatele finale.
Cât costă o campanie de SEO?
Prețurile diferă de la proiect la proiect. Există unele pachete standard pentru diferite campanii, dar pentru o campanie personalizată, întrebarea nu ar trebuie sa fie ‘Cât costă?’, ci mai degraba ‘Cum și cu cât îmi va crește vânzările?’, astfel vei putea să deduci de la început dacă merită sau nu o campanie SEO.