Actualizari in promovarea onlinePromovarea online este in momentul acesta un termen foarte folosit in acest moment, insa nu este de fiecare data foarte clar care sunt pasii care trebuie urmati pentru a ne promova afacerea in mod eficient. In primul rand, va trebui sa stabilim care sunt prioritatile noastre si care sunt aspectele generale la care trebuie sa ne gandim atunci cand alegem sa promovam afacerea noastra in mediul online.
In primul rand, trebuie sa ne stabilim o strategie de marketing functionala si care sa fie un plan de actiune in sine, plan de actiune ce va ajuta la cresterea afacerii noastre pe termen lung. Un plan de actiune se va intinde pe un termen mai lung si va trece de idei momentane precum promovarea clasica prin Google sau Facebook, atingand aspecte profesioniste din cadrul acestui tip de promovari.
Cu toate ca promovarea cu ajutorul Google sau Facebook sunt strategii foarte eficiente din atat de multe puncte de vedere, acestea sunt eficiente doar in anumite categorii de varsta, in anumite grupuri de interese si pentru anumiti clienti care fie stiu direct ceea ce vor sau care activeaza foarte mult in mediul online.

De asemenea, trebuie sa ne gandim cat dorim sa investim in promovarea afacerii noastre si in strategia noastra de marketing. O problema adesea ignorata, investitia in promovare este una care trebuie insa luata in serios si trebuie sa luam in considerare faptul ca in general exista un tipi de investitii in marketing si promovare, diferentiat in functie de tipul de companie la care ne gandim.
Astfel, se diferentiaza 2 categorii principale:

– companiile in crestere vor investi in acest aspect 12-20% din cifra de afaceri, pentru a se impune pe piata
– companiile consacrate vor investi 6-12% din cifra de afaceri, avand deja o piata de desfacere pe care se pot baza.

Canalele de promovare online sunt si ele importante desigur, drept pentru care trebuie sa stim cum functioneaza atat algoritmul Facebook, cat si cel de la Google. SEM, spre exemplu, Search Engine Marketing, se refera la marketing cu ajutorul motoarelor de cautare, metoda care include atat Google Adwords, cat si SEO, iar aici mai putem discuta despre cateva aspecte, precum :

– promovarea online prin Search Ads , si anume reclamele pe care le vedem pe Google
– promovarea prin Display Ads
– promovarea prin YouTube Ads, si asa mai departe.

SEO este un tip de promovare care ne va ajuta sa atragem trafic in mod organic si gratuit catre website-ul nostru, acesta aparand pe primele locuri in motoarele de cautare de tot felul, iar motivul pentru care merita sa investim in aceasta metoda de promovare este efectiv faptul ca s-a dovedit a fi deosebit de eficient.

Call Now ButtonSuna Acum