9 sfaturi și tehnologii pentru a genera mai mult trafic web de pe rețelele sociale
SEO

9 sfaturi și tehnologii pentru a genera mai mult trafic web de pe rețelele sociale

SEO

9 sfaturi și tehnologii pentru a genera mai mult trafic web de pe rețelele sociale

Aproape nouă din 10 comercianți spun că creșterea traficului pe site-ul web este un beneficiu al marketingului pe rețelele sociale, potrivit Social Media Examiner.
Este al doilea beneficiu cel mai frecvent citat, chiar în dupa expuneria mărcii și cu mult înaintea generației de clienți potențiali.

Cum puteți profita de beneficiile traficului web și multe altele?

Iată nouă modalități de a ajuta.

1. Optimizează-ți profilurile sociale

Când oamenii caută să înțeleagă mai multe despre brandul vostru, se adresează profilului sau secțiunii bio. Ar trebui să comunice rapid propunerea de valoare a brandului, stabilindu-vă în același timp tonul și stilul.

Cu cât biografia este mai distinctă – fără a sacrifica claritatea – cu atât este mai probabil să atrageți atenția și să rezonați cu publicul ideal.

Nu faceți greșeala de a vă scrie întreaga poveste de afaceri în biografie. Doar câteva randuri vor fi suficiente. Apoi, conectați biografia la site cu un îndemn pentru prima pagină sau o pagină de destinație.

Luati in considerare o strategie de informare
Luati in considerare o strategie de informare

2. Folosiți dovezi sociale

De asemenea, puteți utiliza credibilitatea socială pentru a spori valoarea site-ulu. La fel ca orice recenzie sau mărturie, dovada socială aduce perspectiva umană în experiența de brand. Ori de câte ori cineva urmează să facă o achiziție sau cumpără ceva ce dorește, caută recenzii, recomandări, sugestii și contribuții de la alții care au folosit produsul sau serviciul.

Incorporați recenzii, comentarii, feedback etc. în conținutul site-ul vostru. Pagina “Despre noi” poate funcționa bine în acest sens. Asigurați-vă că utilizați doar dovezi sociale, dacă aveți permisiunea de a le reutiliza. Nu uitați să includeți și acoperirea presei terță parte a brandului vostru.

3. Folosiți și platforme mai puțin populare

Dacă doriți să vă urmăriți rapid traficul web și concentrarea pe social media, două platforme sociale în creștere activă vă pot ajuta în funcție de publicul și subiectele voastre. – Pinterest și Reddit.

Pinterest

Pinterest a înregistrat 478 de milioane de utilizatori lunari în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 30% de la an la an. Pentru marketerii de conținut, Pinterest își dovedește puterea în descoperirea de către consumatori a tendințelor și a caracteristicilor bazate pe comunitate.

Este, de asemenea, o platformă bună pentru mărcile care vizează femei, deoarece reprezintă șase din 10 utilizatori Pinterest.
Skyram Technologies generează trafic fixând postările sale de blog pe Pinterest. Având în vedere orientarea vizuală a platformei, marca și-a folosit propriile imagini, inclusiv infografice, pentru unele postări și fotografii stoc pentru altele.

Reddit

Reddit și 52 de milioane de utilizatori activi zilnici reprezintă o altă oportunitate socială. Puteți găsi cu ușurință sub-postari (de exemplu, forumuri) în nișa voastră. Participați la conversații.

Postați propriile intrebari, împărtășiți perspective educaționale de lungă durată și comentați pentru a cultiva conexiuni. Dacă oamenii consideră că sfaturile voastre sunt utile, vor dori să exploreze mai mult și vor apela la site-ul vostru.

SFAT: Nu utilizați Reddit pentru promovare directă și marketing. Oferiți valoare. Nimeni nu vrea să citească o reclamă scrisă cu un scop de auto-servire. Acest lucru va produce probabil comentarii negative pe forum.

4. Cronometrează-l corect

Nu puteți direcționa trafic pe site-ul dvs. dacă postați conținut social atunci când nimeni nu se implică. Alegeți cel mai eficient timp pentru vizualizări optime. În loc să utilizați cele mai bune practici pentru sincronizarea postărilor sociale, analizați propriile date.

Vedeți când publicul dvs. țintă este cel mai receptiv. Puteți utiliza planificatoare automate precum Tailwind pentru a sugera timpii optimi de postare pe baza algoritmului și analizei specifice profilului dvs.

mediul b2b in context ul coronavirus5. Faceți ca butoanele de partajare să fie evidente

Să presupunem că o persoană a dat peste postarea dvs. de pe blog și i-a placut conținutul. Se gândesc să-l împărtășească, dar aruncă o privire și nu văd o modalitate ușoară de a face asta. Ei parasesc site-ul.

Pentru a preveni acest lucru – și a încuraja partajarea conținutului dvs. – încorporați butoane de partajare apropiate de conținutul dvs. Impartasiti numărul de acțiuni până în prezent ca dovadă că și alții vor considera că merită să fie distribuit.

6. Promovați-vă conținutul

Adesea, specialiștii în marketing de conținut nu folosesc suficient rețelele sociale pentru a promova blogul sau alt conținut relevant pe site-urile lor. Nu vreți să vă promovați conținutul tot timpul, dar ar trebui să promovați toate postările de blog de înaltă calitate pentru a le crește vizibilitatea.

Pentru a direcționa trafic către site-ul dvs., publicați fragmente sau teasere pe social media împreună cu un link. Acest lucru poate stimula spectatorul să acceseze site-ul dvs. web pentru a citi mai multe.
Rețelele sociale sunt, de asemenea, un loc bun pentru a promova conținut mai vechi, dar totuși relevant, care va intriga noi followeri.

7. Angajati publicul in actiune

Asigurați-vă că, conținutul social media se învârte în jurul publicului țintă. Oferiți-le conținut valoros pentru ei. Angajați-i și inspirați-i pentru a-i ajuta să își atingă obiectivele.

Concentrați-vă pe a pune întrebări deschise atunci când creați conținut pentru a stimula implicarea. Puneți întrebări care declanșează o reacție. Puneți întrebări da-nu sau alegeți stilul cu alegeri multiple. Organizeaza un sondaj. Organizați teste interactive și acordați premii câștigătorilor.

trenduri marketing online 2020
trenduri marketing online 2020

8. Fiți receptivi

Faceți un efort pentru a răspunde la fiecare comentariu la postările sociale. Acest lucru face ca publicul să se simtă apreciat și, uneori, răspunsul vostru poate include un link către site-ul web, care oferă mai multe informații despre subiect.

Accelerarea răspunsurilor poate fi, de asemenea, un diferențiator de brand. O altă companie ar putea avea un buget de marketing mai ridicat sau să creeze conținut mai bun, dar dacă sunteți receptivi și construiți cu adevărat relații, brandul vostru va câștiga.

Incorporați serviciul clienți în rețelele sociale, astfel încât brandul să poată răspunde prompt la întrebări și reclamații. Experiența clientului nu numai că contează pentru ei, ci oferă dovezi potențialilor cu privire la modul în care compania îi va trata și pe ei.

9. Deveniți vizibil

Utilizatorii rețelelor sociale răspund la imagini mai bine decât numai la text, de la imagini și infografice la videoclipuri și prezentări. Sunt un mediu adecvat pentru a dezvolta o conexiune emoțională sau pentru a declanșa o reacție puternică. De asemenea, vă pot face conținutul mai interactiv sau mai ușor de consumat.

Utilizați imaginile ca puncte independente sau alături de text. Evitați imagini de pe internet în favoarea unor imagini mai autentice, care îi ajută pe utilizatori să se conecteze mai mult la persoanele din sau servite de compania voastră.

Infograficele sunt deosebit de utile pentru a traduce informații detaliate sau complexe. Asigurați-vă că datele sunt ușor de inteles la prima vedere. În caz contrar, probabil că nu veți vedea creșterea numărului de acțiuni pe care le poate oferi infograficul.

Nu uitați de videoclip – înregistrat și live. După cum explică Arnie Kuenn de la Vertical Measures: „(I) dacă nu produceți în mod consecvent videoclipuri pe toate platformele de socializare, sunteți deja cu mult în spatele concurenței. Concentrați-vă pe crearea de conținut care să se alinieze călătoriei clienților și să ia în considerare amplificarea conținutului. Cu cât mai mulți utilizatori stabilesc o legătură cu brandul, cu atât veți avea parte de mai mult angajament și followeri. ”

Videoclipurile live au fost prezentate pentru a aduce interacțiuni și mai bune. Ce zici de găzduirea unei sesiuni de întrebări și răspunsuri în fiecare săptămână pentru a interacționa cu publicul vostru?

Ar putea fi un format live standard sau puteți cere publicului să trimită întrebări în avans pentru a vă asigura că sunteți pregătit în mod corespunzător să le răspundeți. De asemenea, puteți crea seminare web video sau prezentări similare și le puteți proiecta pentru a converti spectatorii la site-ul web.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)