8 sfaturi pentru a avea un site web extraordinar și de viitor
Web Design

8 sfaturi pentru a avea un site web extraordinar și de viitor

Web Design

8 sfaturi pentru a avea un site web extraordinar și de viitor

8 sfaturi pentru a avea un site web extraordinar si de viitor

Una dintre cele mai frecvente întrebări pe care ni le-au adresat clienții noștri este, de obicei, ceva de genul „Cum pot construi și întreține un site excelent?”. În acest articol, enumerăm câteva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le faceți pentru a realiza acest lucru.

Etape de web design planificate cu atenție pentru a educa, construi credibilitate și a vinde clienților

Faceți ca fiecare interactiune să conteze. Un punct de contact, este orice interacțiune pe care un potențial client o are cu un brand în călătoria lor catre o decizie de cumpărare. Un punct de contact în online ar putea fi orice, de la vizionarea unei postări sociale până la citirea unei recenzii a clienților.

Decizia unui client de a cumpăra provine dintr-o relație creată printr-o serie de puncte de atingere pozitive, consecvente și autentice. Rolul tau este să te asiguri că site-ul tău atinge fiecare punct contact și este o reflexie exactă a brandului tău. Un singur punct care nu interacționează în mod pozitiv cu clientul tău, va poate deteriora relația.

Lasă elementele flashy și simplifică din nou lucrurile

Conform unui articol al lui Forbes, persoana obișnuită judecă încrederea altei persoane în termen de 7 secunde. Cu un site web, acest timp scade la 1/50 din secundă.

Asta nu vă oferă mult timp pentru a avea un impact, nu-i așa? Folosind o strategie din cartea Apple și Google, site-urile lor web sunt monumente ale designului simplu. Într-o epocă în care oricine poate încărca un site web cu videoclipuri complete, luați în considerare idea de a fi furnizorul cu un website minimalist care nu are nevoie de multe gimmick-uri dar care în același timp reuseste să atingă toate punctele care contează.

Compatibilitatea între platforme

Deci, ți-ai pus la punct toate planurile, strategiile și ai un site web captivant și minimalist pe care îl lansezi imediat. După câteva zile te uiți prin Google Analytics și vezi că site-ul tău are cele mai multe accesări de pe mobil sau tabletă. Ai verificat dacă site-ul funcționează pe toate dispozitivele, nu?

Există numeroase modalități de acces la web. Urmărește cu atenție Google Analytics pentru a verifica browserele și dispozitivele pe care le folosesc utilizatorii. Cea mai mare parte provine de la mobil? Poate că este timpul să te axezi pentru mobil prima data. Află mai multe despre publicul tău și asigurate că site-ul tău web funcționează așa cum este de așteptat pe dispozitivele pe care le folosește publicul tău cel mai des.

Implementați un cod simplu

Pentru a rămâne relevant și în viitor, trebuie să poți actualiza rapid lucrurile. Dacă îți complici codul, va fi greu să raspunzi rapid la cerințele și nevoile de schimbare ale utilizatorilor tăi. Orice schimbare de navigare sau vizuală va fi mai dificil de implementat dacă ai un cod greoi.

Securitatea Site-ului Web

După cum spune Werner Vogels, CTO al Amazonului, „criptează totul”. Păstrarea informațiilor criptate, astfel încat numai destinatarul intenționat să aibe access la ele este un lucru, dar un certificat SSL pe site-ul web va crește, de asemenea, încredera utilizatorilor care ajung prima dată pe site. Ei vor să știe că atunci când achiziționează prin intermediul site-ului tău, informațiile lor personale și financiare sunt sigure.

Un site web care poate fi găsit

Există literalmente milioane și milioane de site-uri web, deci de unde știi că al tău este sau nu văzut? Este optimizat pentru motoarele de căutare (SEO)? Rareori utilizatorii vor trece de prima pagină a rezultatelor Google atunci când caută o soluție sau un produs, deoarece se tem de lipsa de credibilitate a site-urilor de pe restul paginilor sau consideră ca își pierd timpul.

A fi optimizat pentru cautare înseamnă că, conținutul tău este în fața utilizatorilor atunci când aceștia caută o soluție la problema pe care o rezolvi. SEO este o sarcină puternică de abordat și este probabil gestionată de o echipă experimentată de experți pentru majoritatea organizațiilor. Dacă vă luptați cu acesta, nu ezitați să luati legătura cu noi și vă putem oferi câteva îndrumări pentru a vă orienta în domeniul SEO.

Luați decizii (date) informate

Utilizarea datelor pentru luarea deciziilor informate este esențială pentru succesul site-ului tău web. Cu software-ul potrivit, poți începe să strângi informații valoroase despre clientii tăi – află exact cum au ajuns pe site-ul tău web, cât au stat și unde au plecat. Știind aceste lucruri, poți începe să optimizezi conținutul site-ului web pentru a crește conversiile și a oferi o experiență placută utilizatorilor.

Cât de rapid este site-ul tău?

Acel interval scurt de atenție de care vorbeam la început înseamnă că utilizatorii nu așteapta să se încarce paginile unui site web, în special pe dispozitivele mobile. Folosind instrumente precum GTMetrix, Pingdom și WebPageTest, poți compara viteza site-ului tău cu altele.

Un site rapid va avea și avantajul secundar de a creste în clasamentul de căutare. Motoarele de căutare țin cont de viteza de încărcare a unui site, ca să se asigure ca brandul lor (Google) oferă o experiență placută pentru utilizatori. Dacă site-ul tău web durează mai mult de 2 secunde pentru a fi încărcat, veți fi penalizat de oameni dar și de roboți. Ping!

Call Now ButtonHai sa vorbim :)