6 tipuri de SEO de urmat pentru succesul website-ului tau
SEO

6 tipuri de SEO de urmat pentru succesul website-ului tau

SEO

6 tipuri de SEO de urmat pentru succesul website-ului tau

6 tipuri de SEO de urmat pentru succesul website ului tauCând trebuie să găsiți o anumită companie, produs sau serviciu online, la cine apelați? După toate probabilitățile, vă îndreptați direct către motorul de căutare Google. Și asta fac tot potențialii voștri clienți, așa că doriți să vă asigurați că afacerea voastră este acolo pentru ca ei să o găsească.

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) este calea perfectă pentru ca site-ul vostru să apară în rezultatele unei căutări Google. Tot ce trebuie să faceți este să vă optimizați conținutul web pentru a satisface algoritmii de clasare Google și, în curând, veți avea o imagine asupra rezultatelor.

Ideea constă insa în a afla exact cum arată modelul ce trebuie urmat pentru a satisface acești algoritmi. Chiar dacă citiți despre câteva tactici SEO pe care le puteți folosi, este totuși greu să știți cum arată în practică. De aceea, am abordat șase exemple de SEO pentru a vă ajuta să înțelegeți ce să optimizați.

1. Integrarea cuvintelor cheie

Cuvintele cheie sunt una dintre cele mai esențiale componente ale SEO. Prin încorporarea cuvintelor cheie în conținutul  web scris, puteți comunica catre Google căutările pentru care este cel mai relevant conținutul vostru, ajutându-l să se claseze pentru ei. Mai exact, ar trebui să vizați cuvinte cheie cu reach de durata – adică practic frazele care au mai multe cuvinte. Cuvintele cheie mai lungi tind să fie mai specifice, ceea ce înseamnă că puteți ajunge la un public mai relevant și vă puteți confrunta cu o concurență mai mică din partea altor companii.

2. Spațiu alb

Designul vizual este unul dintre principalii factori ce contribuie la experiența generală a utilizatorului de pe site-ul  web. Dacă site-ul  are un aspect slab, utilizatorii nu vor dori să rămână pe acesta. Și când utilizatorii continuă să dea click, asta îi spune motorului de cautare Google să te clasifice mai jos.

Designul vizual este compus din diferite elemente, incluzand de la scheme de culori la structura paginii. Dar unul dintre principalele elemente vizuale de pe un site este spațiul alb. Spațiul alb este pur și simplu spațiul de pe o pagină care nu este ocupat de text, imagini sau alte elemente vizuale.

Imaginați-vă diferența dintre o pagină complet plină de text și o pagină împărțită în mici particele și paragrafe. Pe care ai prefera să o citești? Probabil pe cea din urmă.

3. Etichetă de titlu convingătoare și meta descriere

SEO începe cu obținerea clasamentului de conținut în Google, dar nu se oprește aici. Odată ce conținutul este indexat, trebuie să convingeți utilizatorii că site-ul este rezultatul pe care ar trebui să facă click. Dacă nu faceți acest lucru, nu veți rămâne la un nivel înalt în clasament, deoarece Google va presupune că site-ul nu este relevant pentru utilizatori.

Pentru a obține click-uri, trebuie să oferiți fiecărei pagini o etichetă de titlu convingătoare și o meta descriere, care împreună alcătuiesc textul care apare în rezultatele căutării. Titlul și meta descrierea ar trebui să clarifice ce oferă afacerea voastră și de ce ar trebui să facă click utilizatorii pe oagina dumneavoastra.

4. Backlinks de încredere

Când Google vă clasează site-ul, unul dintre lucrurile pe care le ia în considerare este cât de bine vazuti sunteți. Dacă Google vă privește site-ul ca fiind relevant în industria voastră, acesta vă va clasa mai sus – și una dintre cele mai bune modalități de a părea mai de încredere este să câștigați backlink-uri.

Backlink-urile sunt pur și simplu acolo unde site-urile de renume din industria voastră creeaza un link ce duce catre conținutul vostru. Când Google vede un site autorizat cunoscut care vă recomanda , presupune că sunteți și de incredere și vă clasează mai sus.

Pentru a câștiga backlink-uri, puteți căuta linkuri pe site-uri de renume din industria voastră și puteți recomanda site-ului să le înlocuiască cu linkuri noi către conținutul vostru.

5. Viteze rapide ale paginii de pornire

Știați că 83% dintre utilizatori se așteaptă ca paginile să se încarce în trei secunde sau mai puțin? Dacă site-ul nu îndeplinește această așteptare, veți avea destul de mulți utilizatori care vor iesi de pe site – ceea ce îi va spune Google că site-ul nu le este util, determinând clasarea lui ca avand un rang inferior. Pentru a vă îmbunătăți viteza de incarcare a paginii puteți implementa tehnici precum:

Comprimarea imaginilor
Memorarea în cache a paginilor web
Limitarea redirecționărilor

Puteți verifica viteza paginilor site-ului web cu ajutorul instrumentului Google PageSpeed Insights, care îi va oferi un scor între 0 și 100.

6. Design responsiv

Cu peste 50% din tot traficul de internet provenit de pe dispozitive mobile, nu este surprinzător faptul că algoritmii Google acordă prioritate site-urilor web pentru dispozitive mobile. Fără compatibilitate cu dispozitivele mobile, utilizatorii de dispozitive mobile nu numai că nu vor rămâne pe site-ul, dar Google vă va penaliza în clasament.

Pentru a rămâne la un nivel înalt în clasament, ar trebui să practicați designul respinsiv pe site-ul. Designul responsiv se referă la un tip de design web în care site-ul își modifică aspectul pentru a se potrivi oricărui ecran pe care apare.

Call Now ButtonHai sa vorbim :)