Publicitatea si importanta sa in prezent

Un aspect hotarator al oricarei afaceri care vrea sa fie lansata pe piata si care vrea sa aiba un oarecare succes este modul in care proprietarii acesteia sau persoanele care se ocupa de managementul afacerii alege sa prezinte afacerea in sine. Daca la inceput ne gandim ca nu este chiar atat de important cum alegem sa prezentam domeniul in care activam, vom constata, pe masura ce trece timpul, ca prezentarea este uneori singurul lucru ce atrage atentia asupra afacerii noastre, cel putin la inceput.
Alegem de foarte multe ori sa credem ca oamenii nu sunt atat de superficiali incat sa se lase atrasi de o reclama stridenta, sau de o prezentare insistenta, insa ceea ce trebuie sa realizam este ca, desi nu este vizibil la inceput, oamenii au tendinta sa retina detaliile pe care le vad in fiecare zi sau reclamele care le inoculeaza o anumita idee.

Vedem in fiecare zi sute de reclame la tot felul de produse la firme si, chiar daca pe moment nu ne intereseaza fiecare dintre ele, nu se pliaza pe domeniul in care activam sau in care am avea nevoie de asistenta, un anumit procent din fiecare reclama ne ramane intiparit in minte si ne aducem aminte de acestea atunci cand avem nevoie de firma sau produsul respectiv.
Prin urmare, daca ne gasim in situatia de a avea nevoie de publicitate pentru firma noastra sau de a ne promova serviciile oferite pe piata de servicii nationala si nu numai, trebuie sa acordam o atentie deosebita modului in care alegem sa facem acest lucru. Daca noua ne raman in memorie toate reclamele, fie ca sunt bune sau mai putin bune, este evident ca trebuie sa luam in considerare modul in care afacerea sau firma noastra este perceputa in urma unei campanii de publicitate sau de promovare.

NU intotdeauna publicitatea este doar buna, iar perceptia generala a oamenilor asupra unei afaceri sau unui serviciu se poate modifica foarte repede in urma unei reclame proaste sau a unei campanii de promovare neinspirate. Pana la urma,cate produse nu au avut parte de reclame proaste care au ramas in contiinta colectiva ca fiind cel putin neinspirate? De cele mai multe ori, o reclama sau o promovare gresita nu aduce atentia dorita asupra produsului in cauza, ci mai degraba ne face sa detestam acest produs sau sa il ignoram cu desavarsire.
Prin urmare, se poate spune ca zicala ” Any publicity is good publicity.”, nu este chiar atat de inspirata pe cat ar putea sa para, deoarece poate avea, uneori, exact inversul efectului scontat si poate sa cauzeze chiar daune de imagine.

Prin urmare, de ce sa nu alegem o firma specializata care sa se ocupe de campaniile de publicitate si promovare a firmei noastre? Trebuie sa recunoastem, chiar daca multora dintre noi nu ne place, ca piata de marketing si de publicitate este una care este cel mai bine inteleasa de catre specialisti, care se ocupa de acest domeniu in fiecare zi si care stiu cum poate fiecare tip de produs sau de serviciu oferit sa fie promovat astfel incat sa ajunga la publicul tinta si sa fie bine-primit.
Acestia se pot ocupa de realizarea unei campanii de promovare, fie ca este vorba de publicitatea conventionala prin flyere sau prin reclame sau prin intermediul unui site de prezentare sau a unui magazin online care sa ne aduca produsele sau serviciile oferite pe piata.