Cum alegem sa ne promovam afacerea ?

In mediul competitiv de afaceri din tara noastra, avem in fiecare zi de luat decizii foarte dificile in ceea ce priveste promovarea, pornind de la modul in care vrem sa fie perceputa firma noastra pana la publicul tinta si la cine vrem sa ajunga informatia pe care o punem in circulatie.
Astfel, factorii ce trebuiesc avuti in vedere sunt :

1. Care este publicul tinta ? De fapt catre cine este centrata afacerea noastra ? Ne adresam unui public tanar si pus la curent cu toate noutatile sau mai degraba unui public de tip traditional care vrea sa fie tratat intr-un anume mod ?
De fapt, acest aspect depinde in totalitate de ceea ce comercializam sau ce anume dorim sa punem la dispozitia clientului.
Este de la sine inteles ca o afacere pe baza de componente de pc nu se va adresa in primul rand unui public la varsta a doua, la fel cum o afacere ce comercializeaza unelte agricole va fi adresata in special fermierilor si nu atat de mult celor ce locuiesc in orase.

2. Al doilea factor tine de modul in care afacerea noastra va ajunge sa fie promovata si va ajunge mai departe la public. Daca detinem o afacere fizica, modul prin care alegem sa ii facem acesteia publicitate va fi in mod clar diferit de cazul in care am detine o afacere online.
Deci avem de luat in considerare si acest aspect, pentru ca este unul care va fi pana la urma definitoriu pentru campania de publicitate aleasa.

3. Avand in vedere acesti factori, trebuie sa evaluam un ultim factor hotarator : cum alegem sa promovam afacerea noastra ?
In cazul unei afaceri fizice, aceasta va trebui automat sa fie transpusa si in spatiul virtual, din considerente lesne de inteles – acces mai usor al publicului, usurinta in manevrarea informatiilor la care are acces acesta si asa mai departe.

Si deci, cum promovam afacerea noastra in mediul online ?
SEO este o modalitate nu neparat noua, ci mai degraba inovativa, iar Project Media Timisoara va va ajuta sa fiti mereu la curent cu noutatile pietei.